مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
قیمت آپارتمان در استانبول 2020
قیمت آپارتمان در استانبول 2020
جولای 14, 2020
هزینه تمدید اقامت در ترکیه
هزینه تمدید اقامت در ترکیه
آگوست 12, 2020
اقامت ترکیه با اجاره خانه

اقامت ترکیه با اجاره خانه

ترکیه در سال‌های اخیر توانسته است با جذب سرمایه‌گذاران خارجی در زمینه املاک و مستغلات خود را در سطح بین‌المللی مطرح کند. در این میان استخدام مشاور املاک در ترکیه یکی از حرفه‌های پردرآمدی است که در این کشور به وجود آمده و افرادی توانای زیادی را جذب این بازار کرده است. این افراد در صورت تایید صلاحیت می‌توانند به عنوان مشاور املاک، مشتریان را در خرید ملک در ترکیه راهنمایی کرده و در اخذ اقامت در ترکیه نیز کمکشان کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با این حرفه بیشتر آشنا شوید.

شرایط استخدام مشاور املاک ترکیه

جهت استخدام مشاور املاک در ترکیه فرد باید شرایطی را دارا باشد و بتواند از لحاظ قانونی هویت خود را به دولت اثبات کند. عدم سوءسابقه، عدم اعتیاد، کسب جواز کار، داشتن مدارک شناسایی معتبر و سوابق کاری مرتبط از جمله ویژگی‌هایی است که مشاور املاک ترکیه باید داشته باشد و به وزارت دارایی ثابت کند. در پروسه استخدام مشاور املاک در ترکیه معمولا فرد کار خود را به عنوان بازاریاب در یکی از املاک ترکیه شروع می‌کند و پس از مطرح کردن خود و کسب و کار، به مشاوره دادن به سرمایه‌گذار می‌پردازد و آن‌ها را راهنمایی می‌کند.

این حرفه هم مانند هر شغل دیگری از کارهای ساده‌تر شروع شده و بنا به توانایی شخص، رفته رفته به او مسولیت‌های سنگین‌تر داده می‌شود. درباره درآمد به دست آمده نیز باید بگوییم که در آغاز راه معمولا به صورت پورسانت به مشاور املاک پرداخت می‌شود و به مرور زمان دستمزد او بالاتر می‌رود. همچنین ساعت کاری نیز به صورت پاره وقت و یا تمام وقت تعیین می‌شود که به صورت توافقی بین کارمند و کارفرما مشخص می‌شود.

همچنین بخوانید: بهترین روش دریافت اقامت ترکیه

استخدام مشاور املاک در ترکیه

مزایا مشاور املاک شدن در ترکیه

یکی از مزایایی که جهت استخدام مشاور املاک در ترکیه در نظر گرفته می‌شود، درامد نسبتا خوب آن است که باعث شده تا افراد زیادی مشتاق آن شوند. همچنین به دلیل بازار پررونق خرید ملک در استانبول و خرید آپارتمان در ترکیه، این حرفه با پیشرفت خوبی رو به رو است و می‌توانید با کمی سعی و تلاش خود را به درجات بالاتر و به تبع آن به دستمزدهای کلان برسید. در نظر داشته باشید که داشتن علاقه و توانایی در بازاریابی از جمله فاکتورهای موفقیت در این حوزه است و راهگشای شما خواهد بود.

معایب مشاور املاک شدن در ترکیه

اکنون که با مزایای این حرفه آشنا شدید، خوب است تا به معایب این حوزه نیز بپردازید. یکی از معایبی که برای استخدام مشاور املاک ترکیه مد نظر است، این است که در ابتدای کار شاید مجبور باشید تا به صورت شریکی با دیگران کار کنید. ولی جای نگرانی وجود ندارد و با کمی تلاش امکان مستقل شدن وجود دارد. به خاطر بسپارید که ممکن است در ابتدای کار دستمزد شما کم باشد، ولی این نیز به مرور زمان برطرف شده و می‌توانید درامد خوبی به دست آورید.

چگونه در ترکیه مشاور املاک شویم؟

یکی از راه‌های شاغل شدن در این حوزه، مراجعه به شرکت‌های املاک در ترکیه است که گاهی جهت استخدام مشاور املاک ترکیه در رسانه‌های گوناگون آگهی می‌دهند. این شرکت‌ها همواره به دنبال جذب افراد با استعداد و با فن بیان بالا بوده و می‌توانید از آنجا کار خود را شروع کنید. سایت‌های کاریابی از دیگر مراجعی است که در جهت استخدام شما عمل کرده و شما را در این راه راهنمایی می‌کنند. به خاطر داشته باشید که داشتن مدارک شناسایی معتبر و پاسپورت اقامت در ترکیه از جمله چیزهایی است که باید به دولت ترکیه و شرکت مذکور ارائه نمایید و هویت خود را به آن‌ها اثبات کنید.

همچنین بخوانید: قیمت خانه در ترکیه 2020

استخدام مشاور املاک در ترکیه

چند نکته درباره استخدام مشاور املاک ترکیه

– به هیچ وجه به شرکت‌هایی که جواز کسب ندارد اعتماد نکنید و مدارک خود را در اختیارشان قرار ندهید.

– شهرهای بزرگ ترکیه مثل استانبول، آلانیا، آنتالیا و غیره جهت استخدام مشاور املاک در ترکیه پرطرفدارند و کار در آن‌ها به همگان توصیه می‌شود.

– قبل از شروع به کار از مفاد قرارداد بین خود و کارفرما مطمئن شوید و قانونی بودن آن را از وزارت دارایی استعلام بگیرید.

– اگر مسلط به زبان‌های خارجی هستید، شانس شما برای موفق شدن در این حوزه بیشتر خواهد بود.

– داشتن سوابق کاری مرتبط می‌تواند در این راه تسهیل کننده باشد.

همچنین بخوانید: پاسپورت ترکیه و هزینه دریافت پاسپورت

مشاور املاک خوب در ترکیه

هرساله افراد زیادی از سراسر دنیا برای خرید آپارتمان در ترکیه و خرید ملک در استانبول راهی ترکیه می‌شوند و با سرمایه‌گذاری در آنجا و اخذ اقامت در استانبول ترکیه زندگی خوبی برای خود و عزیزانشان رقم می‌زنند. لذا استخدام مشاور املاک در ترکیه می‌تواند علاوه بر خدمت‌رسانی بهتر به این افراد، باعث اشتغال زایی هرچه بهتر شود. به خاطر داشته باشید که با وجود بازار خوب این حرفه، سختی‌های زیادی نیز در پیش رو دارد و تنها با طی کردن مسیر قانونی می‌توانید به اهداف خود برسید.

پس بهتر است که با مشاوران و مختصصان این حوزه مشورت کرده با سنجیدن شرایط، تصمیم نهایی را بگیرید. در صورت بروز مشکل نیز‌ می‌توانید با مراجعه به سفارت ترکیه در تهران واقع در خیابان فردوسی، آن را برطرف کرده و نگران هیچ چیز نباشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت شرکت در استانبول و ثبت شرکت در ترکیه جهت اخذ اقامت در استانبول و مهاجرت به ترکیه با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: املاک ایرانی در استانبول

استخدام مشاور املاک در ترکیه

دیدگاه ها بسته شده است