مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
مدارس دولتی ترکیه
ثبت نام در مدارس دولتی ترکیه
سپتامبر 14, 2021
گواهینامه رانندگی در ترکیه
گواهینامه رانندگی در ترکیه
سپتامبر 20, 2021
اقامت ترکیه از طریق یادگیری زبان ترکی

اخذ اقامت ترکیه از طریق یادگیری زبان ترکی یکی از ساده ترین و راحت ترین راه های اخذ اقامت این کشور می باشد که امروزه بسیاری از افراد با استفاده از این روش قصد دارند تا مهاجرت خود را به این کشور شکل دهند و بتوانند از تمام حق و حقوق شهروندی نیز برخوردار باشند.

اخذ اقامت ترکیه از طریق یادگیری زبان ترکی

آیا شما نیز به دنبال اخذ اقامت ترکیه از طریق یادگیری زبان ترکی هستید؟ آیا می دانید که برای یادگیری زبان ترکی بایستی در دوره های تومر شرکت داشته باشید؟

امروزه اخذ اقامت کشورهای خارجی به خصوص کشور ترکیه مورد توجه بسیاری از مهاجران در کشورهای مختلف از جمله کشور ما واقع شده است. کشور ترکیه به دلیل همسایه بودن، داشتن فرهنگ مشابه به فرهنگ ایرانی، پایین بودن هزینه های زندگی و داشتن روابط خارجی بسیار خوب یکی از بهترین و مناسب ترین کشورها برای اخذ اقامت یک کشور خارجی می باشد. راه های بسیار مختلفی برای اخذ اقامت این کشور وجود دارد که از مهمترین و ساده ترین این راه های می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          اخذ اقامت ترکیه از طریق یادگیری زبان ترکی

–         اخذ اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت

–         اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

–         اخذ اقامت ترکیه از طریق ازدواج

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد اخذ اقامت کشور ترکیه از طریق یادگیری زبان ترکی توضیحات بیشتری را به حضور شما ارائه دهیم.

هزینه های مربوط به شرکت در کلاس های تومر

کلاس های تومر یا همان یادگیری کامل زبان ترکی هر ساله در کشور ترکیه برگزار می شود که این کلاس ها شامل صحبت کردن، خواندن، شنیدن، نوشتن، توضیح شفاهی و کتبی می باشد که در کل شرکت کنندگان بایستی بتوانند نمره بالای 65 را از 100 کسب کنند. متقاضیان می توانند به هدف یادگیری زبان ترکی و شرکت در کلاس های تومر اقامت موقت این کشور را به دست آورده و در اولین فرصت ممکن به این کشور سفر داشته باشند. هزینه های مربوط به شرکت در کلاس های تومر را نیز می توانید از وب سایت رسمی موسسات برگزار کننده این آزمون به دست آورید. البته در نظر داشته باشید که دوره های بسیار مختلف تومر نیز از قیمت ها و هزینه های متفاوتی برخوردار است. برای اخذ اقامت ترکیه از طریق یادگیری زبان ترکی، شرکت در کلاس های تومر یکی از مهمترین و اساسی ترین الزامات می باشد.

زمان برگزاری کلاس های تومر

کلاس های یادگیری زبان ترکی یا همان تومر در کشور ترکیه توسط بسیاری از موسسات خصوصی و دانشگاهی برگزار می شود که کیفیت کلاس ها، سختگیری ها، هزینه ها و زمان برگزاری هر کدام از آنها با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد و افرادی که قصد دارند در این دوره ها ثبت نام کنند، می توانند قبل از ثبت نام در مورد هر کدام از این موسسات اطلاعات لازم را به دست آورده و سپس با در نظر گرفتن زمان برگزاری دوره های تومر اقدام به ثبت نام کنند. با شروع سال جدید میلادی نیز شما می توانید زمان دقیق برگزاری کلاس ها و دوره های تومر را از وب سایت های رسمی این موسسات مورد مشاهده قرار دهید.

اقامت ترکیه از طریق یادگیری زبان ترکیشرایط لازم برای یادگیری زبان ترکی

برای اخذ اقامت ترکیه از طریق یادگیری زبان ترکی بایستی یک سری از مهمترین شرایط را در نظر بگیرید که از مهمترین و ضروری ترین این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         متقاضیان بایستی سن مناسب برای شرکت در این دوره های زبان را داشته باشند.

–         وارد شدن به خاک این کشور از طریق راه های قانونی

–         داشتن پاسپورتی که حداقل دارای یک سال اعتبار داشته باشد.

–         تمام متقاضیان بایستی به اداره امنیتی مراجعه کنند و بعد از به پایان رسیدن مدت اقامت 90 روزه خود، مدت اقامت خود را تمدید کنند.

توجه داشته باشید که افرادی که به قصد اخذ اقامت کشور ترکیه از طریق یادگیری زبان ترکی وارد این کشور می شوند، می توانند اقامتی در حدود 2 سال را دریافت کنند و در این کشور به زندگی خود ادامه دهند.

همچنین بخوانید: پاسپورت ترکیه

چند نکته در خصوص اخذ اقامت ترکیه از طریق یادگیری زبان ترکی

اگر شما نیز به دنبال اخذ اقامت ترکیه از طریق یادگیری زبان ترکی هستید پیشنهاد می کنیم که حتما از راه های رسمی و قانونی اقدامات لازم را انجام دهید چرا که در این صورت با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده و یا در دام کلاهبرداران اسیر خواهید شد. برای اخذ اقامت کشور ترکیه نیز بایستی به برخی از مهمترین نکات توجه لازم را داشته باشید که برخی از این نکات عبارتند از:

–         ثبت نام در یکی از موسسات برگزار کننده دوره های تومر

–         دریافت بیمه درمانی

–         اخذ اجاره نامه از محلی که اقامت شبانه در آن دارید

–         باز کردن حساب بانکی و واریز مبلغی در حدود هزار دلار در آن حساب

–         اخذ کارت اقامت موقت از اداره مهاجرت این کشور

توجه داشته باشید که انجام تمام امور برای اخذ اقامت ترکیه در تمام این فرایندها بایستی توسط خود فرد متقاضی صورت بگیرد و اگر هنوز به زبان استانبولی آشنا نیست می تواند مترجمی را به همراه خود داشته باشد.

دیدگاه ها بسته شده است