مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
خرید ملک در ترکیه
خرید ملک در ترکیه در سال 1400
جولای 25, 2021
اخذ شهروندی ترکیه
اخذ شهروندی ترکیه در سال 2021
جولای 25, 2021
اقامت ترکیه

اقامت ترکیه

انواع اخذ اقامت ترکیه در سال 1400

امروزه دریافت اقامت ترکیه مورد توجه بسیاری از مردم جهان قرار گرفته است. ترکیه به عنوان یکی از پر جاذبه ­ترین کشورهای توریستی جهان، طی سال­های اخیر در لیست محبوب­ترین کشورها برای مهاجرت و اقامت قرار دارد. موقعیت جغرافیایی و منابع طبیعی کشور ترکیه، دارا بودن دو بخش آسیایی و اروپایی، اقتصاد پابرجا و رو به ­رشد همگی باعث شده که اخذ اقامت ترکیه طرفداران زیادی داشته باشد.

مزایای اخذ اقامت در ترکیه:

_ پل ارتباطی بین دو قاره­ی اروپا و آسیا

_ اقتصاد و صنعت رو به رشد

_ دین و فرهنگ نزدیک به کشور ایران

_ عدم نیاز به اخذ ویزا برای شهروندان ایران

اگر قصد گرفتن اقامت دائم یا موقت ترکیه را دارید، بهتر است ابتدا از شرایط آن آگاه شوید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد گرفتن اقامت ترکیه را دارید، بهتر است ابتدا مشخص کنید چه هدفی دارید و به چه مدت اقامت نیازمندید تا پس از آن، درباره اخذ یکی از اقامت­های زیر تصمیم بگیرید.

اقامت توریستی در ترکیه

اقامت توریستی مخصوص کسانی است که قصد اقامت موقت در ترکیه را دارند. به طور کلی، مدت زمان حضور در ترکیه یک بازه­ی زمانی سه ماهه یا 90 روزه است که در طی این مدت، هموطنان ما نیاز به اخذ ویزا نخواهند داشت. البته طی این مدت، فرد متقاضی اجازه­ی هیچ نوع فعالیت تجاری یا تحصیلی را نخواهد داشت. طبق قانون تصویب شده­ی اخیر نیز پس از اتمام زمان مشخص شده­ (یکسال)، این اقامت قابل تمدید نمی­باشد.

اقامت دائم در ترکیه

با داشتن اقامت دائم ترکیه می­توان بیش از یکسال در ترکیه زندگی کرد. صرفا با داشتن اقامت دائم ترکیه می­توانید شرایط اخذ حق شهروندی و پاسپورت ترکیه را داشته باشید. گرفتن اقامت دائم ترکیه نسبت به اقامت یکساله در این کشور روشی سخت­تر و پر هزینه­تر است.

 

 

اقامت ترکیه

اقامت ترکیه

 

روش­های اخذ اقامت در ترکیه

_ اقامت با اجاره خانه

­_ اقامت از طریق خرید ملک با ارزش بالای 250 هزار دلار

­_ اقامت از طریق کار

­_ اقامت از طریق تحصیل

_ اقامت خود حمایتی ترکیه

­_ اقامت از طریق ازدواج

دیدگاه ها بسته شده است