مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
اخذ اقامت ترکیه چگونه است؟
ژوئن 2, 2021
خرید ملک در استانبول
خرید ملک در استانبول
ژوئن 12, 2021
ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت در ترکیه چه شرایطی دارد؟

افرادی که می خواهند تجارت را در عرصه بین المللی تجربه کنند، می توانند اقدام به ثبت شرکت در ترکیه نمایند. کشور ترکیه به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط اقتصادی مناسبی که دارد، در بین کشورهای همسایه و نزدیک به ایران یکی از بهترین گزینه ها برای تاسیس شرکت بین المللی است. ترکیه در سال های اخیر رشد اقتصادی چشمگیری داشته و به همین خاطر بسیاری از فعالان اقتصادی و بازرگانان توجه ویژه ای به این کشور دارند.

از طرف دیگر قرار داشتن ترکیه در مرز اروپا و آسیا موجب شده که این کشور به عنوان دروازه ورود به بازارهای اروپایی شناخته شود. برای افرادی که قصد اخذ اقامت ترکیه را دارند، ثبت شرکت در این کشور می تواند اولین گام جهت رسیدن به هدفشان باشد.

 

 

ثبت شرکت در ترکیه

در ترکیه افراد به آسانی قادر خواهند بود تا کالاهای مورد نظرشان را از کشورهای مختلف سفارش داده و آن ها را به گمرک دلخواه خود ارسال نمایند. از دیگر ویژگی های ثبت در ترکیه این است که شما نیاز به شریک ترکیه ای نخواهید داشت و با مالکیت صد در صدی می توانید شرکت خود را به ثبت برسانید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که برای راه اندازی هر کسب و کار در ترکیه که نوعی فعالیت اقتصادی محسوب شود نیاز به ثبت شرکت می باشد. این کسب و کار ممکن است تاسیس یک رستوران باشد یا راه اندازی یک آرایشگاه مردانه، هر دوی اینها نیازمند ثبت شرکت درترکیه هستند. محبوبترین نوع شرکت هایی که در ترکیه می توانید به ثبت برسانید، شرکت سهامی خاص و مسئولیت محدود می باشد.

 

 

مزایای شرکت در ترکیه

  • پرداخت مالیات طبق درآمد شرکت و عدم پرداخت هزینه ثابت
  • هزینه پایین نگهداری شرکت
  • سفر به تعداد زیادی از کشورها بدون نیاز به ویزا
  • اخذ اقامت ترکیه
  • عدم نیاز به شریک ترکیه ای
  • مالکیت صد در صدی

دیدگاه ها بسته شده است