مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
مهاجرت به ترکیه از طریق کار
مهاجرت به ترکیه از طریق کار
آگوست 31, 2020
شهروندی و پاسپورت ترکیه
پاسپورت ترکیه
سپتامبر 20, 2020

یکی از روش های اقامت در کشورهای خارجی خرید ملک در آن کشور است. افراد بسیاری به این قصد در کشور ترکیه ملک حریداری می نمایند. اما خرید ملک در ترکیه دارای شرایطی است. در این مقاله به حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه جهت دریافت اقامت دائم خواهیم پرداخت.

راه های اقامت در کشور ترکیه

کشور ترکیه به عنوان مهاجر پذیرترین کشور درخاورمیانه هر ساله تعداد زیادی اتباع از سراسر دنیا را به سوی خود جذب می نماید. بیشتر این افراد جهت اقامت در ترکیه اقدام به خرید ملک دراین کشور می نمایند. اما برای مهاجرت به ترکیه روش های مختلفی وجود دارد.

یکی از روش های دیگر برای دریافت اقامت ترکیه ثبت شرکت در ترکیه است. در صورتی که افراد دارای سرمایه بیشتری باشند می توانند از طریق ثبت شرکت نیز در این کشور اقامت دائم دریافت نمایند.

البته فراموش نکنید که ثبت شرکت در استانبول ترکیه به عنوان پایتخت ترکیه از شرایط خاصی برخوردار است. بنا براین افرادی که قصد مهاجرت به استانبول و اقامت در استانبول را دارند می توانند در این شهر شرکت ثبت نمایند. این افراد می توانند با خرید ملک در استانبول یا خرید آپارتمان در استانبول مشکل سکونت خود را نیز مرتفع نمایند.

اما حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه و همچنین شهرهای این کشور متفاوت بوده ودارای شرایط خاصی است که در این قسمت به آن می پردازیم.

همچنین بخوانید: هزینه تمدید اقامت در ترکیه

حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه برای اقامت

حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه

بسیاری از افراد که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند روش خرید ملک و دریافت اقامت را در نظر می گیرند. اما در نظر گرفتن حداقل قیمت ملک در ترکیه نیز از شروط لازم برای این کار است.

برای خرید ملک در استانبول ترکیه باید فرد بتواند پاسپورت این کشور را به مدت 3 سال برای خود حفظ کند و ملک خریداری شده را نیز در این مدت بفروش نرساند.

حداقل قیمت خرید ملک در شهرهای مختلف ترکیه متفاوت است. برای مثال خرید ملک در استانبول و یا خرید ملک در ازمیر افراد باید حاقل هزینه های متفاوتی را در نظر بگیرند.

حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه برای گردشگران

در صورتی که شما به عنوان یک توریست وارد ترکیه شوید و قصد اقامت 3 ساله را در آنجا نمایید. می توانید با حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه در حدود 60 هزار دلار نیز ملک تهیه نمایید. در این صورت شما می توانید ویزای توریستی خود را به مدت 10 سال نیز تمدید نموده و در ترکیه اقامت نمایید. اما فراموش نکنید که با این نوع اقامت شما نمی توانید در ترکیه به هیچ گونه شغلی دست یابید.

همچنین بخوانید: قیمت خانه در ترکیه 2020

حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه برای اقامت

حداقل هزینه خرید آپارتمان در ترکیه برای سرمایه گذاران

اگر شما به قصد سرمایه گذاری به ترکیه سفر نمایید و در این کشور با حداقل قیمت ملک در ترکیه مثلا 500 هزار دلار ملکی بخرید می توانید درخواست اقامت دائم این کشور را بدهید و حق شهروندی ترکیه را دریافت نمایید.

در این صورت شما نیازی به اثبات شرایط خود نداشته و می توانید ملک خود را قبل از 3 سال بفروشید.

خرید ملک در ترکیه و یا اجاره ملک

از بهترین نکات خرید آپارتمان در ترکیه این است که حتما لازم نیست فرد متقاضی برای زندگی در ترکیه ملکی را خریداری نماید. این افراد می توانند با اجاره ملک یا آپارتمان درترکیه نیز در ترکیه اقامت نمایند. فقط نکته مهم د ر این کار این است که این افراد نمی توانند در ترکیه تحصیل و یا کار نمایند.

درصورتی که افراد نیاز به کار و یا تحصیل در ترکیه را داشته باشند باید حتما مجوز جداگانه دریافت کرده و اقامت خود را نیز چنج نمایند.

همچنین بخوانید: قیمت آپارتمان در استانبول 2020

خرید اقساطی یک راه حل کار آمد

در صورتی که افراد قصد اقامت در استانبول ترکیه را داشته باشند اما حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه را نداشته باشند می توانند ملک های در حال ساخت را به صورت اقساطی خرید نمایند.

این گونه صاحب خانه شدن در ترکیه بسیار سودمند خواهد بود. زیرا حداقل قیمت ملک در ترکیه در این صورت برای آن ها بسیار کمتر خواهد شد.

برای افرادی که قصد اجاره ملک را در ترکیه دارند بعد از آغاز سال 2020 شرایط به این صورت است که فقط با اجاره ملک اقامت یک ساله به افراد داده می شود.

بعد از اتمام یک سال نیز در صورتی اقامت تمدید می شود که یک سال از اقامت قبلی در ترکیه گذشته باشد. فراموش نکنید که برای خرید آپارتمان در استانبول بانک ها هیچ گونه وامی به شما پرداخت نمی نمایند.

نکته مهم در هنگام مهاجرت به ترکیه و کشورهای دیگر این است که ابتدا کاملا درباره این کار از موسسات حقوقی معتبر تحقیق نمایید و سپس اقدام به انجام این کار نمایید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان لیان از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید تا مشاوره ای تخصصی در خصوص شرایط مهاجرت، اقامت و خرید ملک را در اختیار شما قرار دهند.

همچنین بخوانید: املاک  ایرانی در استانبول

حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه برای اقامت

دیدگاه ها بسته شده است