مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
شرایط خرید قسطی آپارتمان در استانبول
می 31, 2021
حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه برای اقامت
روند خرید قسطی خانه در ترکیه چگونه است؟
ژوئن 1, 2021
خرید آپارتمان قسطی در ترکیه

خرید آپارتمان قسطی در ترکیه

خرید آپارتمان در ترکیه چه معایبی دارد؟

همان طور که خرید آپارتمان قسطی در ترکیه می تواند مزایایی را برای خریدار آن داشته باشد، معایبی نیز به همراه دارد که لازم است به آن ها توجه گردد. پس اگر قصد این کار را دارید باید مزایا و معایب آن را در کنار هم قرار دهید و سبک و سنگین کنید تا بتوانید تصمیم منطقی تر و پخته تری اتخاذ نمایید. در ادامه برخی از معایب خرید آپارتمان قسطی در ترکیه را بیان می کنیم.

 

خرید آپارتمان قسطی در ترکیه

معایب خرید آپارتمان در ترکیه

۱- یکی از مهم ترین معایب خرید اقساطی ملک در ترکیه این است که سند آن پس از تسویه حساب و پرداخت کامل اقساط به نام خریدار صادر می گردد و ممکن است در طول این مدت قوانین و مقررات تازه ای در ترکیه وضع شود که برخلاف منافع خریدار باشد.

 

۲- با توجه به اینکه تورم در کشور ایران زیاد است و نرخ دلار و لیر ترکیه دچار تغییرات شدیدی می شود، از این رو خریداران ملک قسطی در ترکیه باید این مسئله را در نظر بگیرند تا متحمل هزینه های سنگین نشوند.

 

۳- خرید آپارتمان قسطی در ترکیه معمولا برای پروژه هایی است که هنوز تکمیل نشده اند. به همین دلیل احتمال دارد وقتی پروژه آماده شود، یکسری کاستی ها نسبت به آنچه در قرارداد نوشته شده داشته باشد. البته اگر از شرکت های ساختمانی ترکیه خرید کنید معمولا چنین مشکلی پیش نمی آید.

 

۴- فردی که اقدام به خرید اقساطی ملک در ترکیه می نماید، امکان فروش آپارتمان خود را با فردی که در خارج از پروژه است ندارد و باید تا زمان آماده شدن آپارتمان منتظر بماند. فروش اینگونه آپارتمان ها تا قبل از تکمیل آن امکان پذیر نیست و در صورتی که موقعیت بهتری در جایی دیگر برای شخص خریدار فراهم شود، نمی تواند از آن بهره مند گردد.

 

دیدگاه ها بسته شده است