مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
اخذ شهروندی ترکیه
برای اخذ شهروندی ترکیه در 2021 چه روش هایی وجود دارد؟
جولای 25, 2021
فروش ویلا در استانبول
معرفی بهترین مناطق برای خرید و فروش ویلا در استانبول
جولای 25, 2021
خرید اقساطی خانه در استانبول

خرید اقساطی خانه در استانبول

مزایای خرید اقساطی خانه در استانبول چیست؟

در شروع بررسی موضوع مزایای خرید اقساطی خانه در استانبول، عنوان می شود که با توجه به افزایش ساخت و ساز انواع ملک های مسکونی و تجاری در شهر استانبول ترکیه، رقابت شرکت های سازنده ملک نیز شدیدتر و بیشتر شده است.

به همین منظور شرکت های های سازنده  ملک در ترکیه همواره به دنبال پیشنهاد و ارائه مزیت های بیشتری به خریداران ملک و سرمایه گذاران هستند. از جمله اینکه مدت پرداخت قسط های خرید خانه را بیشتر نموده و یا مبلغ قسط ها را نیز کمتر می کنند.

همچنین شرکت های سازنده ملک به خریداران پیشنهاد می نمایند که در صورت خرید بیش از یک واحد آپارتمان، تخفیف های بهتر و بیشتری را خواهند داشت. در مهاجرت به ترکیه با هدف اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه از طریق خرید انواع ملک های نیمه تمام و یا ساخته شده، شرایط و مزایای گوناگونی خواهید داشت. یکی از مهمترین مزایای خرید اقساطی خانه در استانبول این است که از احتمال افزایش نرخ تورم در آینده برای خرید ملک در امان خواهید بود.

خرید اقساطی خانه در استانبول

خرید اقساطی خانه در استانبول

نقاط قوت خرید و فروش ویلا در استانبول با شرایط اقساطی

در خرید و فروش ویلا در استانبول با شرایط اقساطی، میتوانید با فروشنده ملک و ویلا برای شرایط پرداخت پرداخت اقساط، در قالب یک قرارداد به توافق برسید. یکی دیگر از نکات مثبتی که در خرید ملک با روش پیش خرید یا قسطی دارید اینکه می توانید از نزدیک شاهد مراحل ساخت ملک خود بوده و حتی نوع و کیفیت مصالح ساختمانی را از نزدیک بررسی کنید. با خرید ویلای اقساطی در استانبول نیز می توانید شهروندی و پاسپورت ترکیه را نیز بدست آورید.

دریافت اقامت دائم ترکیه با سرمایه گذاری در خرید قسطی ملک

در تکمیل مطالب فوق اشاره می شود که هزینه سرمایه گذاری روی خرید قسطی ملک بسیار کمتر از سرمایه گذاری با خرید ملک ساخته شده می باشد. نکته مهمتر اینکه خارجیان نیز مجاز به خرید ملک قسطی در ترکیه هستند.

مخاطب گرامی، شما نیز به عنوان یک سرمایه گذار ملکی می توانید با پیش پرداخت 30 تا 40 درصد از قیمت ملک مورد معامله، مالک ملک شناخته شوید و علاوه بر آن بتوانید اقامت دائم ترکیه و شهروندی و پاسپورت ترکیه را نیز بدست آورید. همچنین در نظر داشته باشید که املاک نزدیک سومین فرودگاه بین المللی استانبول و املاک نزدیک پروژه جدید کانال استانبول محل های مناسبی برای خرید اقساطی خانه در استانبول با هدف اخذ شهروندی ترکیه می باشند.

دیدگاه ها بسته شده است