مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
استخدام مشاور املاک در ترکیه
خرید ملک در استانبول یکی از راه های سریع برای اخذ اقامت
می 23, 2021
خرید آپارتمان دست دوم در استانبول
خرید آپارتمان قسطی در ترکیه چگونه است؟
می 29, 2021
قیمت آپارتمان در استانبول 2020

خرید قسطی در استانبول

بسیاری از افراد برای دریافت اقامت و تابعیت ترکیه اقدام به خرید ملک در این کشور می کنند. شرایط مختلفی برای این نوع سرمایه گذاری وجود دارد و افراد می توانند شهرهای مختلفی را برای این کار انتخاب نمایند. خرید قسطی ملک در استانبول یکی از راه های اخذ اقامت و تابعیت ترکیه است. البته افرادی که می خواهند پاسپورت ترکیه ای داشته باشند، باید مبلغی بیش از ۲۵۰ هزار دلار سرمایه گذاری کنند. اما برای دریافت اقامت این کشور، خرید املاک با ارزش بیش از ۳۰ هزار دلار کفایت می کند. بدین ترتیب به افراد کارت کیملیک ترکیه اعطا می شود که هر دو سال یک بار قابل تمدید است. خبر خوب اینکه دولت ترکیه برای ترغیب سرمایه گذاری خارجی در این کشور، شرایطی را فراهم کرده که افراد بتوانند ملک مورد نظر خود را به صورت اقساط نیز خریداری نمایند.

نحوه خرید ملک در استانبول

همانطور که گفتیم دولت ترکیه برای تسهیل روند خرید ملک توسط اتباع خارجی، شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان می توانند ملک مورد نظر خود را به صورت قسطی خریداری نمایند. به این صورت که در هنگام عقد قرارداد، بین ۲۰ تا ۵۰ درصد از ارزش ملک به صورت نقدی دریافت می شود و خریدار مابقی آن را در اقساط بلند مدت پرداخت می کند. معمولا شرکت هایی که اقدام به فروش اقساطی ملک در استانبول می نمایند، بهره ای بابت آن از مشتری دریافت نمی کنند. بنابراین می توان گفت خرید قسطی ملک در استانبول یک اقدام هوشمندانه و کم هزینه برای دریافت اقامت و تابعیت ترکیه است. اگر تصمیم به خرید ملک در ترکیه گرفته اید، حتما از افراد و موسساتی که دارای اعتبار و تجربه کافی در این زمینه هستند کمک بگیرید تا دچار دردسر نشوید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

برای دریافت مشاوره کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در خصوص هر یک از موارد خرید ملک و دریافت اقامت در استانبول ترکیه و یا مهاجرت به ترکیه با کارشناسان لیان از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاه ها بسته شده است