مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
اعتبار و ارزش پاسپورت ترکیه
مارس 9, 2021
قیمت آپارتمان در استانبول 2020
خرید قسطی ملک در استانبول چگونه است؟
می 27, 2021
استخدام مشاور املاک در ترکیه

با خرید ملک در استانبول یا خرید آپارتمان در استانبول می توانید به سرعت در زمانی کوتاه برای اخذ اقامت در ترکیه و شهر زیبای استانبول اقدام کنید و بدون نگرانی به ویزا و اقامت مورد نیاز خود دست پیدا کنید. توجه داشته باشید برای گرفتن اقامت باید مدت ها صبر کرده و شکیبا باشید اما با خرید یک آپارتمان در استانبول می توانید دوره انتظار خود را کوتاه کنید و با سرمایه گذاری بر روی ملک موفق به دریافت اقامت گردید.

خرید واحد مسکونی در استانبول یکی از راه های سریع برای اخذ اقامت

همواره از کشور عزیزمان ایران تعداد افراد زیادی برای تفریح یا زندگی و حتی گاهی کار و درس خواندن به کشور های دیگر مهاجرت یا سفر میکنند. یکی از این کشور ها که بسیار مهاجر پذیر بوده و همه ساله تعداد زیادی ایرانی برای اقامت آن کشور اقدام می کنند، ترکیه و پایتخت و شهر زیبای آن استانبول است.

استانبول به دلیل موقعیت آب و هوایی عالی و تفرجگاه های بیشمار و همچنین ساحل زیبایی که دارد هر ساله تعداد زیادی توریست را به کشور ترکیه دعوت میکند.

خرید ملک در استانبولاگر دائما برای کار یا تحصیل و حتی تفریح به ترکیه در حال سفر هستید بهترین روش برای اقامت خرید آپارتمان در استانبول است.

 

خرید خانه در استانبول

در استانبول تنها با خرید یک ملک به نام خود میتوانید اقامت خود را آسان تر کرده و با گرفتن ویزا به دلیل سرمایه گذاری بر روی ملک به راحتی به ترکیه و استانبول رفت و آمد کنید.

یکی از مواردی که همواره ایرانیان به آن اعتقاد دارند سرمایه گذاری بر روی خرید ملک است. با خرید آپارتمان در استانبول میتوانید سرمایه گذاری عالی انجام داده چرا که استانبول شهری بسیار زیبا و دارای قدمت است و در حال رشد اقتصادی نیز میباشد، که در حال حاضر همه روزه از کشور های گوناگون به دلیل شرایط اقتصادی مناسب استانبول سرمایه گذاران بسیاری برای خرید ملک به آن سفر میکنند.

خرید اقساطی ملک در استانبولپس تا زمان را از دست نداده اید از مشاورین املاک مجربی که در این زمینه تبحر دارند می توانید درخواست کمک کنید تا در زمینه خرید آپارتمان در استانبول که با گزینه های بسیار عالی در خدمت شما خواهند بود، به شما کمک خواهند کرد.

 

برای دریافت مشاوره در خصوص هر یک از موارد خرید ملک و دریافت اقامت در استانبول ترکیه و یا مهاجرت به ترکیه با کارشناسان لیان از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاه ها بسته شده است