مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
فروش ویلا در استانبول
معرفی بهترین مناطق برای خرید و فروش ویلا در استانبول
جولای 25, 2021
اقامت ترکیه
انواع اخذ اقامت ترکیه در سال 1400
جولای 25, 2021
خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه در سال 1400

ترکیه کشوری با رشد اقتصادی چشمگیر، انتخابی مطمئن برای سرمایه­گذاری، مهاجرت و خرید ملک در ترکیه  است. ترکیه با حضور در 20 اقتصاد برتر دنیا، از بزرگترین بازارهای نو ظهور اروپا است که در زمره­ی فرصت‌های طلایی برای سرمایه گذاری قرار دارد.

اخیرا ایرانیان علاقه زیادی به سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در استانبول دارند. از دلایل این امر می توان به هم‌جواری دو کشور، فاصله­ی پروازی کوتاه و نزدیکی فرهنگ این کشور به فرهنگ ایرانی اشاره کرد که افراد بسیاری را علاقه‌مند به اخذ اقامت و زندگی در این کشور کرده است.

خرید ملک در ترکیه

اخذ اقامت و شهروندی با خرید ملک

ترکیه با بهره­مندی از قوانین آسان بستر مناسبی برای مهاجرت و خرید ملک را فراهم کرده است.  دولت ترکیه این کار را برای رفاه اتباع خارجی انجام داده ­است. فرصت سرمایه‌گذار­ی مناسب نیز با خرید ملک فراهم شده و گرفتن شهروندی با این روش بسیار آسان است.

اگر ارزش ملک بالای 250 هزار دلار باشد امتیاز شهروندی به همسر و فرزندان زیر 18 سال تعلق می‌گیرد.

 

سود سرمایه و رشد اقتصادی

خرید خانه در ترکیه به عنوان یکی از سه اقتصاد برتر دنیا در صنعت ساخت­وساز، می­تواند تضمین کننده‌ی بازگشت اصل و سود سرمایه­گذاری شما باشد.

 

سرمایه­گذاری با خرید ملک

بهبود و رشد اقتصادی روز افزون در ترکیه و روند صعودی ارزش ملک، امنیت سرمایه­گذاری، افزایش سرمایه و بازگشت سود بیشتر به ویژه در بخش املاک، برای شما تضمین می­شود. در ترکیه، ملک­های ارزان زیاد است و حتی در شهری مانند استانبول هم وجود دارد. همچنین می­توان، این خانه­ها را پیش­خرید کرد؛ پیش­ خرید کردن ملک در ترکیه نیز از روش­های آسان خانه­دار شدن در این کشور است.

 

شهروندی و پاسپورت

با خرید ملک می­توانید تابعیت و پاسپورت ترکیه را برای خود و اعضای خانواده­تان دریافت کرده و از کلیه­ی حقوق شهروندی در ترکیه بهره­مند شوید.

پاسپورت ترکیه دارای رتبه­بندی جهانی است و با پاسپورت این کشور می­توانید به 71 کشور جهان بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

دیدگاه ها بسته شده است