مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
خرید آپارتمان قسطی در ترکیه
خرید آپارتمان قسطی در ترکیه چه معایبی دارد؟
ژوئن 1, 2021
خرید قسطی ملک در ترکیه از شرکت های سازنده
ژوئن 1, 2021
حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه برای اقامت

روند خرید خانه در ترکیه چگونه است؟

 

در سال های اخیر ایرانیان رکورد خرید خانه در ترکیه را شکسته اند و پیش بینی می شود این روند همین طور ادامه داشته باشد. این اتفاق دلایل گوناگونی دارد که می توان به هزینه زندگی مشابه ایران، نزدیکی جغرافیایی به ایران، فرهنگ نزدیک دو کشور، شرایط اقامت راحت، رفاه اجتماعی بالاتر و … اشاره کرد. همچنین با قوانینی که دولت این کشور وضع کرده، خرید قسطی خانه در ترکیه برای اتباع خارجی نیز امکان پذیر است. زیرا بسیاری از افراد توانایی پرداخت ارزش ملک به صورت یکجا را ندارند اما می توانند هزینه آن را به صورت اقساط بپردازند.

 

 

چرا خرید اقساطی خانه در ترکیه؟

یکی از بهترین روش های خانه دار شدن در ترکیه، خرید قسطی ملک است. این روش برای افرادی که بودجه کافی برای پرداخت یکجا ندارد بسیار مناسب است. البته خرید اقساطی خانه در ترکیه پیچیدگی ها و ریسک های خود را دارد اما اگر افراد با آگاهی کافی این کار را انجام دهند به مشکلی بر نخواهند خورد. متقاضیان به دو طریق می توانند اقدام به خرید قسطی ملک در ترکیه کنند. روش اول استفاده از وام بانکی است و روش دوم خرید اقساطی از شرکت های سازنده است.

 

 

نکات مهم خرید اقساطی ملک در ترکیه

  • برای دریافت کارت کیملیک ترکیه باید ارزش ملک خریداری شده بیش از ۳۰ هزار دلار باشد
  • برای دریافت تابعیت ترکیه، خرید ملک با ارزش بیش از ۲۵۰ هزار دلار الزامی است. اگر ملک مذکور به صورت اقساطی خریداری شده باشد، تا اتمام اقساط تابعیت ترکیه برای فرد خریدار صادر نمی شود.
  • افراد برای دریافت پاسپورت ترکیه می توانند چند خانه را بخرند که مجموع ارزش آنها بیش از ۲۵۰ هزار دلار باشد
  • در صورتی که افراد ملکی با ارزش ۳۰ هزار دلار داشته باشند، اقامت آن ها به صورت خودکار تمدید می گردد.

 

دیدگاه ها بسته شده است