مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
اقامت ترکیه با اجاره خانه
اقامت ترکیه با اجاره خانه
آگوست 26, 2021
نگاهی به مسائل مهم درباره فروش فوری ملک در ترکیه
آگوست 29, 2021

سرمایه گذاری با خرید ویلا در ترکیه

سرمایه­ گذاری با خرید ویلا در ترکیه

به جرئت می توان گفت که سرمایه گذاری با خرید ویلا در ترکیه یکی از بهترین روش های سرمایه ­گذاری محسوب می شود که به راحتی می­توان از طریق آن اقامت دائم ترکیه و پاسپورت ترکیه را دریافت کرد. باید توجه داشت که خرید ویلا در ترکیه شرایط و مراحل متفاوتی نسبت به خرید آپارتمان و خانه­ها دارد.

 

سرمایه گذاری با خرید ویلا در ترکیه

انواع ویلاهای موجود برای خرید در ترکیه

در ترکیه املاک متنوعی برای خرید وجود دارند که یکی از آنها ویلا است. ویلاها نیز خود به تنهایی انواعی دارند، که در ادامه به معرفی آنها می­پردازیم:

_ویلای ساحلی

_ویلاهای چوبی در دشت

_ویلاهای کنار دریا

_ویلاهای طرح عثمانی

 

خرید ویلا در ترکیه و مزایای آن

ویلا در ترکیه انواع متفاوتی دارد، که در بالا آنها را نام بردیم. از طرفی باید در نظر داشت که خرید ویلا در ترکیه، از هر لحاظ یک روش کاملا امن برای سرمایه گذاری با خرید ویلا در ترکیه خواهد بود. همچنین باید توجه داشت که خرید ویلا در ترکیه یک راه مطمئن برای دریافت اقامت دائم در این کشور نیز به شمار می­رود. زیرا قیمت خرید ویلاهای ترکیه به طور معمول بیشتر از 250 هزار دلار آمریکاست که این موضوع طبق قوانین دولت ترکیه، یکی از شروط اعطای اقامت دائم ترکیه به افراد می­باشد.

آیا خرید ویلا، روشی مطمئن برای سرمایه­گذاری است؟

قیمت خرید ویلاهای ساحلی و مدرن در کشور ترکیه بسیار بالا محسوب می‌شود. این ویلاها معمولا در کلان شهرها و شهرهای بزرگ ترکیه واقع شده­اند. از طرفی، اقتصاد رو به رشد و مثبت ترکیه نیز به افزایش روز افزون ارزش ملک شما کمک می‌کند و همین عامل می­تواند منجر به افزایش ارزش سرمایه­ی شما شود.

چه کسانی با خرید ویلا در ترکیه اقامت دائم دریافت می کنند؟

با خرید ویلا در ترکیه، غیر از متقاضی، اعضای خانواده­ی او نیز اقامت را دریافت میکنند. منظور از اعضای خانواده در قانون دولت ترکیه، همسر و فرزندان زیر 18 سال او می­باشند

دیدگاه ها بسته شده است