مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
اقامت در استانبول-اجاره هتل آپارتمان در استانبول
اجاره هتل آپارتمان در استانبول
سپتامبر 4, 2021
خرید خودرو در ترکیه
خرید خودرو در ترکیه
سپتامبر 7, 2021
قیمت خانه در ترکیه

قیمت خانه در ترکیه در شهرهای مختلف متفاوت است و گران ترین شهر استانبول است. همچنین فاکتورهای دیگری هم مانند متراژ، امکانات منزل، ویلایی یا آپارتمانی بودن و دیگر موارد بر روی قیمت ملک تاثیر گذار است. اگر می خواهید درباره خرید خانه در ترکیه و سرمایه گذاری ملک بیشتر بدانید، در ادامه با ما همراه باشید.

نگاهی به قیمت خانه در ترکیه

قیمت خانه در استانبول از تمام شهرهای ترکیه گران تر است و در بین شهرهای دنیا نیز، استانبول رتبه 39 جهان را دارد. پیش از اقدام نسبت به هرگونه خرید، بهتر است حتما درباره قیمت خانه در ترکیه تحقیق کنید.
البته گران ترین منطقه این شهر یعنی بشیکتاش، در قسمت اروپایی نشین استانبول واقع شده است. خانه های این منطقه تقریبا بیش از ده هزار لیر در هر متر مربع است، و بعد از آن هم منطقه ببک است که در رتبه دوم قرار دارد. هر متر مربع خانه در ببک نیز از 4 هزار لیر شروع می شود .

جالب است بدانید که منطقه مشهور ببک همان قسمت معروف اروپایی نشین شهر در کنار تنگه بسفر و پل معروف اتصال اروپا و آسیا است. در صورتی که بودجه کافی برای قیمت خانه در ترکیه را دارید، می توانید در این دو قسمت معروف شهر نسبت به خرید ملک در ترکیه اقدام کنید.

قیمت خانه در ترکیه

قیمت خانه در ترکیه در دیگر قسمت های استانبول

قیمت خانه ترکیه در دیگر قسمت های استانبول پایین تر است. سومین منطقه مشهور استانبول، منطقه بیلیک دوزو است. قیمت خانه در ترکیه در منطقه بیلیک دوزو بالای متری دو هزار لیر است. بیلیک دوزو یکی از زیباترین قسمت های استانبول با امکانات پیشرفته شهری و چشم انداز های سرسبز، فضای سبز و دیدنی است که در حال حاضر رو به پیشرفت است.

قیمت خانه در آنکارا

خرید خانه ترکیه در پایتخت آن، شهر آنکارا نیز برای ایرانیان امکان پذیر است. آنکارا مرکز سیاسی ترکیه و دومین شهر بزرگ این کشور است که هر متر مربع خانه در آن بین هزار تا دو هزار لیر است. البته گران ترین قسمت شهر آنکارا، منطقه چانکایا است که میانگین قیمت خانه متری از ده هزار و پانصد لیر به بالا شروع می شود.

قیمت خانه در دیگر شهرها

بر همین اساس اگر مشتاق خرید آپارتمان در ترکیه در دیگر شهرها هستید، ما به میانگین قیمت های ازمیر و آنتالیا هم پرداخته ایم. بر همین اساس متوسط قیمت خانه در شهر ازمیر بیش از 3 هزار لیر است. همچنین میانگین قیمت خانه های آنتالیا از دو هزار لیر در هر متر مربع شروع می شود. کف قیمت لوکس ترین قسمت شهر آنتالیا با چشم انداز ساحلی منطقه کونی آلتی است که از سه هزار لیر شروع می شود.

قیمت خانه در ترکیه

خرید خانه برای ایرانیان

در صورتی که مشتاق خرید خانه و آگاهی بیشتر درباره قیمت خرید ملک در استانبول یا دیگر شهرهای ترکیه هستید، بهتر است بدانید قیمت ملک در این کشور تقریبا مناسب است و بازار مسکن با تورم خاصی رو به رو نیست. بر همین اساس سه دسته از ایرانیان می توانند برای خرید خانه در ترکیه اقدام کنند. گروه اول بدون شک ایرانیانی هستند که بودجه کافی داشته و خرید ملک تنها بخش کوچکی از سرمایه شان است.

گروه دوم، کسانی هستند که وضعیت مالی با ثباتی در ترکیه دارند. این افراد از طریق ثبت شرکت در ترکیه و یا کار در ترکیه از حقوقی معادل دیگر شهروندان ترکیه برخوردارند، با بازار ترکیه آشنایی دارند و در صورت نیاز به خوبی می توانند برای سرمایه گذاری و خرید ملک برنامه ریزی کنند.

گروه سوم کسانی هستند که با خرید تسهیلات، نسبت به خرید خانه در ترکیه اقدام می کنند. آن ها بر اساس قانون باید با پرداخت ۲۰ تا ۳۰ درصد از کل مبلغ خانه، باقی را طی ده سال آینده پرداخت کنند.

با این حال در هر کدام از این سه گروه فوق قرار دارید، بهتر است حتما با هماهنگی و مشورت وکلا و متخصصین مرتبط نسبت به خرید ملک اقدام کنید. حتما پیش از هرگونه پرداخت وجه، در مورد همه موارد از جمله قیمت خانه در ترکیه و شرایط خرید خانه در ترکیه مشورت و تحقیق کافی کرده و سپس تصمیم بگیرید.

در یان میان تیم مشاورین لیان استانبول می تواند مشاوره ای تخصصی و متناسب با شرایط شما در اختیارتان قرار دهد. با ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

قیمت خانه در ترکیه

امکانات مناطق مسکونی ترکیه

از جمله امکانات خانه در ترکیه میتوان به باشگاه ورزشی و استخر در مناطق مسکونی اشاره کرد. شما در مجتمع های تجاری مدرن و نوساز ترکیه در شهرهای مختلف می توانید به فروشگاه های مواد غذایی و دیگر لوازم ضروری، مهد کودک بچه ها و دیگر امکانات رفاهی نیز دسترسی داشته باشید.

از سوی دیگر این خانه ها، مجتمع ها و آپارتمان ها با بهترین استاندارد های روز دنیا، سیستم اطفا حریق، شرایط و امکانات رفاهی، سیستم نورپردازی، سیستم تهویه هوای مطبوع و موارد مشابه اشاره کرد.

خرید ملک در ترکیه را می توان نوعی سرمایه گذاری مناسب دانست، که در صورت دسترسی به بودجه کافی و مناسب باید با مشورت متخصص نسبت به آن اقدام کرد.

همچنین اگر هر کدام از شهرهای فوق را می خواهید انتخاب کنید، بهتر است حتما شرایط زندگی، امکانات شهری، هزینه زندگی و موارد مشابه را بررسی کرده و بعد شهر مورد نظرتان را انتخاب کنید.

شما با خرید ملک در برخی مواقع حتی می توانید نسبت به دریافت اقامت یک ساله ترکیه نیز اقدام کنید. البته در این مورد حتما باید با متخصص مشورت کرده و از طریق سازمان اسناد ترکیه نسبت به دریافت قطعی سند، کارت اقامت و دیگر موارد مشابه اقدام کنید. امیدواریم در مسیر سرمایه گذاری و خرید خانه در ترکیه موفق عمل کنید.

لیان ارائه دهنده مشاوره تخصصی جهت اقامت در ترکیه، مهاجرت به استانبول و خرید آپارتمان در استانبول و ترکیه و… می باشد. برای ارتباط با مشاورین ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

قیمت خانه در ترکیه

دیدگاه ها بسته شده است