مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
اداره نفوس ترکیه
اداره نفوس ترکیه
نوامبر 30, 2019
مراحل ثبت شرکت در ترکیه
آشنایی با مراحل ثبت شرکت در ترکیه
دسامبر 18, 2019
1- مشاور املاک ایرانی در استانبول

اگر شما هم از آن دسته متقاضیانی هستید که می خواهید برای زندگی، سرمایه گذاری، تحصیل و یا کار به ترکیه سفر کنید اول از همه به مشاور املاک ایرانی در استانبول نیاز دارید. اگر در این مسیر هستید، برای آشنایی با اجاره املاک استانبول، آنتالیا، ازمیر و دیگر شهرهای مهم ترکیه در ادامه با ما همراه باشید. به این ترتیب شما بهترین تصمیم را گرفته و می توانید به راحتی برای اقامت دائم ترکیه درخواست دهید.

آشنایی بیشتر با مشاور املاک ایرانی در استانبول

متقاضیان ایرانی می توانند با مشاور املاک ایرانی در استانبول یا هر کدام از دیگر شهرهای ترکیه و ثبت این خرید در سازمان اسناد و املاک ترکیه برای پاسپورت و اقامت این کشور درخواست دهند. برای همین شما می توانید با کمک مشاور املاک شرکت لیان استانبول  شانس خود را برای شروع زندگی جدید امتحان کنید. حتی شما از این طریق طی دوران دانشجویی و یا مدت زمان قرارداد کاری تان می توانید مراحل قانونی شهروندی ترکیه را طی کنید.

همچنین بخوانید : اقامت و کار در ترکیه

 

مشاور خرید ملک در استانبول و دیگر شهرهای مهم به شما کمک می کند تا پیش از هرگونه تصمیم گیری زود هنگام، تصمیم درستی بگیرید و بتوانید بهترین استفاده را از بودجه و سرمایه تان داشته باشید. اما این تنها مزیت مشاور املاک نیست.

مزایای مشاور املاک ایرانی در استانبول

شما با مشاور املاک ایرانی در استانبول نه تنها می توانید بودجه خود را برای سرمایه گذاری مدیریت کنید، بلکه از مزایای دیگری نیز برخوردار خواهید شد. اولین مزیت مهم اجتناب از هرگونه کلاهبرداری است. با توجه به وضعیت امروز بسیاری با تبلیغات دروغ در تلاشند که توجه سرمایه گذاران و متقاضیان را به خود جلب کنند. در نتیجه برای اجتناب از هرگونه تصمیم اشتباه کمک گرفتن از مشاور خرید ملک در استانبول ضروری است.

از سوی دیگر شما با کمک مشاور و سایت اجاره خانه در ترکیه می توانید از بین تنوع بالای خانه ها، آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی بسیار انتخاب کنید. به این ترتیب تصمیم گیری شما به مراتب بهتر خواهد بود.

سایت خرید ملک در استانبول و دیگر شهرها همراه با ارتباط مستقیم با اپراتور است که سرعت تصمیم گیری را بیشتر می کند و نقش دلال های واسطه را برای هزینه های حاشیه ای حذف می کند. تنها باز هم به خاطر داشته باشید که در هنگام خرید بدون کمک مشاور خرید ملک در استانبول دست به انتخاب نزنید.

خدمات مشاور املاک

اما مشاور املاک با همه این مزایایی که در اختیار متقاضی قرار می دهد، در قبال هزینه ای که دریافت می کند خدماتی را ارائه می دهد. شما چه در ترکیه و چه از طریق مشاور املاک ترکیه در تهران اقدام کنید خدمات زیر برای شما ارائه خواهد شد:

  • ارزیابی موقعیت مکانی ملک مد نظر مشتری و چشم انداز رشد در آینده
  • بررسی امکانات رفاهی در مجموعه و اطراف
  • بررسی شرکت سازنده و آنالیز ملک به لحاظ سلامت ساخت و ایمنی
  • بررسی شرایط سرمایه گذاری در صورتی که خریدار بخواهد ملکش را اجاره دهد

البته در صورتی که متقاضی بخواهد ملکی را که هنوز ساخته نشده، پیش خرید کند باز هم می تواند از خدمات مشاور خرید ملک در استانبول استفاده کند که در ذیل به مهمترین آنها اشاره شده است:

  • برنامه ریزی برای بازدید متقاضی از مجموعه و نحوه ساخت و ساز
  • ارائه مشاوره و راهنمایی برای سرمایه گذاری های بیشتر
  • پشتیبانی قانونی و حقوقی همراه با مشاوره خدمات مالی
  • مشاوره برای شروع زندگی در ترکیه با خدماتی چون معرفی وکیل، افتتاح حساب، ترجمه مدارک و اسناد

مشاور املاک ایرانی پس از خرید ملک

خدمات مشاور املاک ایرانی در استانبول تنها به موارد فوق ختم نمی شود، بلکه شما پس از سرمایه گذاری و تحویل آپارتمان با کمک مشاور خرید ملک در استانبول می توانید برای خدمات پس از فروش، اجاره دادن ملک، آگاهی از رنج قیمت اجاره آپارتمان دو خوابه در استانبول ، آپارتمان های بزرگ تر، ویلا و عمارت های بزرگ کمک بگیرید. همچنین می توانید از این ارتباط موثر، موفق و سودمند برای سرمایه گذاری های بعدی، شروع ساخت و ساز، شروع خرید های بیشتر برای اجاره دادن و موارد مشابه کمک بگیرید.

تصمیم گیری مناسب

پیش از خرید ملک بهتر است از طریق موتورهای جست و جو ، گوگل ، سایت دیوار ترکیه و موارد مشابه از رنج قیمت ها، انواع آپارتمان ها و ویلاها از وضعیت ملک و مسکن آگاهی پیدا کنید و با کمک مشاور املاک ایرانی در استانبول بهترین تصمیم را برای مسکن آینده خود بگیرید و با خیال راحت در ترکیه ساکن شوید.

برای مشاوره، خرید ملک و ویلا و انواع استخدام مشاور املاک در ترکیه می توانید از خدمات مشاوران ما استفاده کرده و با هر هدفی که به ترکیه سفر می کنید خیالتان از بابت ملک راحت باشد. شما می توانید به این ترتیب شانس بسیار خوبی هم برای اقامت و هم برای اخذ پاسپورت ترکیه داشته باشید. به این ترتیب شما همه موارد را در نظر گرفته، رنج قیمت ها و انواع املاک را بررسی کرده و با کمک مشاور بهترین تصمیم را بگیرید.

با خرید خانه از طریق مشاور املاک ایرانی در استانبول از زندگی جدید لذت برده و شروع بهتری را در شهرهای زیبا، ساحلی و تجاری ترکیه با چشم انداز آینده موفق شروع کنید. همین الان برای دریافت مشاوره با شماره ای زیر تماس بگیرید.

  • 0090-537-612-5308

  • 0090-5376125650

  • 0090-212-401-3471

 

دیدگاه ها بسته شده است