مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
اقامت ترکیه در سال 2020
اقامت ترکیه در سال 2020
آگوست 23, 2021
اقامت ترکیه با اجاره خانه
اقامت ترکیه با اجاره خانه
آگوست 26, 2021
اخذ اقامت ترکیه

اخذ اقامت ترکیه

گذری بر مرسوم ترین روش های اخذ اقامت ترکیه

چند سالی است ایرانیان بسیار بیش از گذشته  به دنبال اقامت ترکیه و حضور دائم در خاک این کشور و حتی در فکر گرفتن تابعیت ترکیه اند. این مساله پیامدهای  اجتماعی اقتصادی خوب و بد بسیاری به دنبال دارد که از حوصله ی بحث ما خارج است اما به هر دلیلی قصد اخذ اقامت ترکیه را دارید بهتر است قبل از هر اقدامی از قوانین ،شرایط و مدارک مورد نیاز برای این موضوع آگاه شوید  به ویژه که  قوانین و شرایط گرفتن اقامت این کشور دستخوش تغییرات مهمی شده است که ما در ادامه مختصرا به بیان آنها خواهیم پرداخت.

بدون نیاز به اخذ ویزا می توانید اقامت موقت حداکثر 90روزه در ترکیه  داشته باشید

اخذ اقامت ترکیه

آسانترین راه برای گرفتن اقامت ترکیه

طبق قوانین مهاجرت و اقامت ترکیه اتباع بیگانه برای اخذ اقامت چند راه پیش رو دارند. اگر هدف فقط تفریح و گردش باشد بدون نیاز به اخذ ویزا می توانید اقامت موقت حداکثر 90روزه در ترکیه  داشته باشید.اما اگر قصد اقامت طولانی تر در خاک این کشور را دارید بهترین و ارزان ترین راه اجاره ملک مسکونی  به مدت یکسال است.البته توجه داشته باشید که بر اساس آخرین تغییرات قوانین اقامت و مهاجرت اتباع بیگانه در ترکیه  اگر شما  از طریق اجاره خانه اقامت موقت یکساله ترکیه را دریافت کرده باشید برای تمدید اقامت نمیتوانید  مجدد از راه تمدید اجاره اقدام کنید بلکه باید به سراغ روش های دیگری بروید . مثلا می توانید اقدام به دریافت ویزای کار یا تحصیل نمایید یا به فکر  خرید ملک ارزان در خاک ترکیه باشید. منظور از ملک ارزان ملکی با قیمت کمتر از 250 هزار دلار است.

برای دریافت اقامت ترکیه به صورت دائمی چه باید کرد؟

اگر به فکر گرفتن اقامت دائم در ترکیه هستید؛ چند روش وجود دارد. یکی از کاربردی ترین روش های خرید ملک به ارزش  بیشتر از 250 هزار دلار است.سرمایه گذاری ، ثبت شرکت ، گرفتن مجوز کار یا تحصیل در ترکیه نیز راههای به نسبت آسانی برای اقامت ترکیه است. به علاوه امکان اخذ اقامت از طریق ازدواج با اتباع ترکیه نیز وجود دارد اما در این مورد نسبت به روش های قبل سختگیریهای بیشتری صورت می گیرد.

سخن آخر اینکه به هر دلیل و از هر روشی به دنبال اقامت ترکیه هستید احتمال کلاهبرداری در این کشور را جدی گرفته و بدون کمک حمایت و مشورت متخصصین  امر مهاجرت و اخذ اقامت ، دست به هیچ اقدامی نزنید.

دیدگاه ها بسته شده است