مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
پروژه های قسطی ترکیه
مروری بر شرایط پروژه های قسطی ترکیه
سپتامبر 1, 2021
قیمت خانه در ترکیه
قیمت خانه در ترکیه
سپتامبر 6, 2021
اقامت در استانبول-اجاره هتل آپارتمان در استانبول

در سفر به کشور ترکیه و شهر استانبول طبیعتا اجاره کردن و انتخاب محل اقامت بسیار مهم می باشد. در اینجا اگر شما هم به دنبال اجاره هتل آپارتمان در استانبول هستید بهتر است در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین هتل های ارزان قیمت استانبول را بشناسید زیرا شهر استانبول دارای طیف گسترده ای از انواع هتل ها و سوئیت ها بوده که شما می توانید متناسب با سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنید.

اجاره هتل در استانبول

یکی از موارد بسیار مهم در هنگام سفر به خصوص سفرهای خارجی، انتخاب اقامتگاه مناسب قبل از سفر می باشد. به طوری که داشتن اقامتگاه و هتل مناسب می تواند از جمله مواردی باشد که در کیفیت سفر تاثیر بسزایی دارد.

حال اگر شما هم تمایل دارید در هنگام سفر به استانبول در هزینه های اقامت در ترکیه صرفه جویی کنید، پیشنهاد می شود به دنبال اجاره هتل آپارتمان در استانبول باشید؛ زیرا این شهر با وجود اینکه جزو شهرهای توریست پذیر است انواع مختلف هتل ها را در خود جای داده که افراد جهت صرفه جویی در هزینه ها می تواند از هتل های ارزان قیمت استفاده کنند.

جالب است بدانید هتل های ارزان قیمت این شهر به شما امکان دسترسی آسان و راحت تر به جاذبه ‌های گردشگری و دیدنی های استانبول را می دهند.

اقامت در استانبول-اجاره هتل آپارتمان در استانبول

هتل اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول

اگر قصد اجاره هتل آپارتمان در استانبول را دارید، اولین پیشنهاد ما به شما انتخاب هتل اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول می باشد. این هتل که حدود ۳ کیلومتر از فرودگاه آتاتورک فاصله دارد دارای اتاق های مناسب با تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی، چای ساز و قهوه ساز می باشد.

همچنین برخی از اتاق های این هتل دارای یک فضای نشیمن جهت استراحت است. در این هتل صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می شود و البته با کمی پیاده روی نیز می توانید کافه ها و رستوران های فراوانی را در اطراف هتل پیدا کنید.

از جمله خدمات و امکانات این هتل می توان به باغ اختصاصی، پارکینگ، اتاق مخصوص آلرژی، اجاره ماشین، خدمات بلیط، اجاره دوچرخه، اینترنت رایگان، صرافی، فروشگاه سوغاتی، تهویه مطبوع، خدمات شاتل و غیره اشاره نمود.

اقامت در استانبول-اجاره هتل آپارتمان در استانبول

هتل اوران استانبول

افرادی که بسیار اهل گشت و گذار هستند و ترجیح می ‌دهند که از مکان های دیدنی استانبول دور نباشند و در عین حال به دنبال اجاره هتل آپارتمان در استانبول هستند می توانند در هتل اوران اتاق اجاره کنند.

این هتل که جزو هتل‌ های ارزان استانبول است، در قلب شهر قدیمی و در مجاورت مراکز دیدنی جذاب شهر چون گرند بازار، ایاصوفیه، آب انبار زیرزمینی، مسجد آبی و رستوران ‌های رنگارنگ قرار گرفته است.

این هتل دارای مرکز ماساژ، سالن زیبایی، سونا و حمام ترکی و صبحانه به صورت بوفه می باشد. اتاق های این هتل نیز دارای حمام، مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون و اینترنت وای فای رایگان است.

اقامت در استانبول-اجاره هتل آپارتمان در استانبول

بیاند استایل یک هتل ارزان در استانبول

اما دیگر پیشنهاد برای اجاره هتل آپارتمان در استانبول بیاند استایل می باشد. این هتل که در خیابان استقلال استانبول قرار دارد مهمترین نقطه قوتی که در بین دیگر هتل های ارزان استانبول در آن دیده می ‌شود، اتاق های بسیار خوب آن است.

این اتاق ها همگی دارای تهویه، کلیه امکانات و اینترنت رایگان می‌ باشد. همچنین در این هتل رستوران ای قرار گرفته که غذاهای آن کیفیت بسیار خوبی داشته و شما می توانید بعد از گشت و گذار در شهر به هتل برگشته و غذا سرو کنید.

از جمله مهمترین امکانات هتل می ‌توان به روز نامه صبح، تهویه مطبوع، اینترنت در تمامی نقاط هتل، فروشگاه، خدمات آرایشی، امکان رزرو ۲۴ ساعته، سرویس شاتل، خود پرداز، بلیت جاذبه‌ ها و موسیقی ‌زنده اشاره نمود.

اقامت در استانبول-اجاره هتل آپارتمان در استانبول

دیگر هتل ها برای اجاره هتل آپارتمان در استانبول

-هتل آدا:

یکی دیگر از هتل های ارزان و خوب استانبول بوده که در مرکز شهر قرار گرفته و دارای اتاق های بسیار بزرگ و نورگیر با منظره زیبای دریای مرمر و مسجد است. اتاق های این هتل دارای اینترنت پر سرعت و رایگان و سرویس بهداشتی و حمام مجزا می باشد.

-هتل پکس:

دیگر هتل ارزان قیمت استانبول بوده که در منطقه بی اوغلو قرار داشته و جزو هتل های سه ستاره این شهر است. این هتل دارای میز پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان و پرسرعت، میز کار، چای ساز، قهوه ساز، کمد، اتاق بازی، میز تور، صرافی و غیره می باشد.

-هتل آسور:

از دیگر گزینه های مناسب برای اجاره هتل آپارتمان در استانبول می باشد که در محله زیبا و تاریخی سلطان احمد در نزدیکی مسجد آبی و گرند بازار و ایستگاه مترو گلخانه قرار دارد. این هتل ارزان دارای اتاق های راحت و تمیز بوده و دسترسی به اینترنت در تمامی قسمت های هتل وجود دارد.

-هتل آلیون سوئیت، هتل پرا رز، هتل فورس، هتل کامفورت سوئیت، هتل موزاییک، هتل کالیفرنیا، هتل ننا، هتل سالی و هتل دیوایس از دیگر هتل های ارزان قیمت و البته با کیفیت استانبول بوده که شما با رزرو و انتخاب آن علاوه بر اینکه می توانید در هزینه ‌های خود صرفه‌ جویی کنید، خواهید توانست سفری دلپذیر را با اقامت در اطراف جاذبه های شهر تجربه کنید.

همچنین اگر قصد مهاجرت به ترکیه را دارید و می خواهید برای اجاره و خرید ملک در ترکیه و یا خرید آپارتمان در استانبول اقدام کنید، لیان استانبول می تواند مشاوره ای تخصصی در این زمینه به شما ارائه دهد و بهترین املاک را در اختیار بگذارد. برای اطلاعات بیشتر با ما در لیان استانبول از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

اقامت در استانبول-اجاره هتل آپارتمان در استانبول

دیدگاه ها بسته شده است