مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
خرید قسطی خانه در ترکیه
می 30, 2021
روش های خرید قسطی ملک در استانبول
می 30, 2021

اخذ اقامت با خرید قسطی ملک در ترکیه

اخذ اقامت با خرید قسطی ملک در ترکیه

خرید قسطی ملک در ترکیه از سوی ایرانیان در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. بنابراین با توجه به حساسیت موضوع و فرصت ها و ریسک هایی که برای آن وجود دارد، لازم است که افراد اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند. طبق قوانین جدید ترکیه، اقامت توریستی برای اتباع خارجی قابل تمدید نیست و در این شرایط یکی از بهترین راه های اخذ اقامت ترکیه، خرید ملک در این کشور اروپایی – آسیایی می باشد.

اما مسئله ای که در اینجا وجود دارد این است که گرفتن پاسپورت ترکیه به افرادی اعطا می شود که خانه ها و آپارتمان های با ارزش ۳۰ هزار دلار به بالا بخرند و تامین چنین پولی به صورت یکجا از عهده بسیاری از افراد خارج است. اما دولت ترکیه برای رفع این مشکل امکان خرید آپارتمان در ترکیه را برای اتباع دیگر کشورها فراهم نموده است. بدین ترتیب افراد با پرداخت حدود یک سوم از ارزش ملک می توانند در ترکیه صاحب خانه شوند و مابقی هزینه آن را به صورت اقساط بلند مدت پرداخت نمایند.

 

خرید قسطی ملک در ترکیه

قانون خرید ملک در ترکیه

خرید قسطی ملک در ترکیه توسط اتباع خارجی دارای قوانین و مقرراتی است که باید توسط خریداران رعایت شود. طبق قانونی که دولت ترکیه در سال ۲۰۱۲ به تصویب رسانیده، اتباع خارجی این امکان را دارند تا در ترکیه صاحب خانه شوند. آن ها باید گذرنامه معتبر به همراه ترجمه رسمی و تاییدیه آن را در هنگام عقد قرارداد خرید خانه، زمین و ملک تجاری ارائه دهند. همچنین شماره مالیاتی فرد خریدار نیز مورد نیاز است. دولت ترکیه برای افراد خارجی محدودیت هایی نیز را برای خرید ملک در این کشور وضع کرده است. به عنوان نمونه هر فرد بیگانه تنها مجاز به خرید ملک تا سقف ۳۰ هکتار در ترکیه است و بیش از این مقدار ممنوع می باشد.

 

دیدگاه ها بسته شده است