مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
خرید قسطی ملک در ترکیه از شرکت های سازنده
ژوئن 1, 2021
ثبت شرکت در ترکیه
ثبت شرکت در ترکیه چه شرایطی دارد؟
ژوئن 7, 2021

اخذ اقامت ترکیه چگونه است؟

اخذ اقامت ترکیه راه های مختلفی دارد. یکی از آسان ترین را های آن، اقامت توریستی یا اقامت یکساله است. در این روش افراد می توانند با اجاره یک خانه در ترکیه، اقامت یکساله این کشور را بدست آورند. روش دیگر برای دریافت اقامت ترکیه، خرید ملک در این کشور اروپایی – آسیایی است. متقاضیانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند با خرید یک خانه یا آپارتمان به ارزش حداقل ۳۰ هزار دلار، اقامت دائم ترکیه را دریافت می کنند. همچنین اگر سرمایه گذاری افراد در بخش املاک و مستغلات ترکیه بیش از ۲۵۰ هزار دلار باشد، دولت این کشور به آن ها پاسپورت ترکیه ای اعطا می کند.

روش های دیگری نیز برای اخذ اقامت ترکیه وجود دارد که شامل تحصیل در ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، سرمایه گذاری در سهام شرکت های ترکیه ای و … می باشد. به شما توصیه می کنیم، قبل از اینکه هر یک از روش های فوق را برای دریافت اقامت ترکیه انتخاب کنید، هدف خود را از مهاجرت به این کشور مشخص نمایید.

 

 

اخذ اقامت ترکیه

 

دلیل افزایش تقاضا برای اخذ اقامت ترکیه

طبق قوانین ترکیه اگر افراد به مدت ۵ سال در این کشور به صورت قانونی اشتغال داشته باشند و کارفرما برای آن ها بیمه پرداخت کرده باشد، می توانند درخواست تابعیت ترکیه بدهند. همچنین اتباع خارجی که ۸ سال در ترکیه اقامت داشته باشند و در این مدت فقط یکسال را در ترکیه حضور نداشته اند، این امکان را دارند که در پایان سال هشتم برای دریافت پاسپورت ترکیه ای درخواست دهند.

از دیگر دلایل افزایش تقاضا برای اخذ اقامت ترکیه می توان به نزدیکی این کشور به ایران، شباهت های فرهنگی دو کشور، هزینه زندگی برابر با ایران، رفاه اجتماعی بالا، توسعه و پیشرفت اقتصادی چشمگیر ترکیه و … اشاره نمود. همچنین افرادی که درخواست اقامت ترکیه می دهند، می توانند تا فرا رسیدن زمان مصاحبه در این کشور حضور داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده است