مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
معرفی مراکز خرید در استانبول
ژوئن 29, 2021
مهاجرت به ترکیه
مهاجرت به ترکیه چه دلایلی دارد؟
جولای 1, 2021
اقامت دائم ترکیه

اقامت دائم ترکیه

اخذ اقامت دائم ترکیه با خرید ملک چگونه است؟

در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با چگونگی شرایط و مزایای خرید ملک در ترکیه آشنا سازیم. در آغاز عنوان می شود که با خرید انواع ملک در ترکیه از جمله خانه، ویلا و آپارتمان و یا پیش خرید ملک می توانید اقامت دائم ترکیه و پاسپورت این کشور را اخذ نمایید.

اما بدین منظور ابتدا می بایست ملکی را به قیمت حداقل 250 هزار دلار خریداری نمایید. البته بعد از خرید ملک ملزم هستید به مدت سه سال آن را نگه داشته و نفروشید. تا بتوانید در نهایت موفق به اخذ شهروندی ترکیه نیز بشوید. بازار خرید و فروش ملک در ترکیه یکی از پررونق ترین بازارهای ملکی در دنیا می باشد.

اقامت دائم ترکیه

اقامت دائم ترکیه

آشنایی با روش های مهاجرت به ترکیه

جهت آشنایی شما عزیزان با روش های مهاجرت به ترکیه عنوان می شود که خرید ملک در ترکیه یکی از روش های مهاجرت به این کشور برای دریافت اقامت دائم ترکیه و با هدف اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه می باشد.

بسیاری از سرمایه گذاران ملکی بین الملل بخاطر مناسب بودن قیمت خرید ملک در این کشور مبادرت به خرید قسطی خانه در استانبول و دیگر شهرهای این کشور می نمایند. در بخش ذیل برخی از مزایای دریافت شهروندی ترکیه خدمتتان ارائه میگردد.

 

دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه چه مزایایی دارد؟

با دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه می توانید به بسیاری از کشورهای دنیا بدون نیاز به ویزا سفر داشته باشید از جمله کشورهای قطر، ژاپن، کره جنوبی، قبرس و دهها کشور دیگر. یکی دیگر از مزایای دریافت اقامت دائم ترکیه و شهروندی این کشور، این است که با شهروند شدن خود در ترکیه، میتوانید شهروندی و اقامت دائم اعضای خانواده از جمله همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را تحت شرایطی نیز بدست آورید.

 

 

 

فروش ویلا در استانبول برای جذب سرمایه گذاران

در تکمیل مطالب فوق الذکر اشاره میشود که با توجه به افزایش تقاضا برای خرید ملک در ترکیه با هدف اخذ اقامت دائم ترکیه، بسیاری از شرکت های سازنده ملک در این کشور و شهرهای آن مبادرت به ساخت انواع خانه و ویلا می نمایند. شهر استانبول ترکیه به عنوان یک شهر بین المللی، مرکزی برای سرمایه گذاری با خرید ملک شده است. لذا شرکت های سازنده با ساخت و فروش ویلا در استانبول با شرایط اقساطی، در راستای جذب سرمایه گذاران ملکی بین الملل اقدام می نمایند.

دیدگاه ها بسته شده است