مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
فروش فوری ملک در ترکیه چگونه است؟
ژوئن 28, 2021
اقامت توریستی ترکیه از طریق اجاره ملک
اقامت توریستی ترکیه از طریق اجاره ملک چگونه است؟
ژوئن 28, 2021
اقامت ترکیه با اجاره خانه

اقامت ترکیه با اجاره خانه

اقامت ترکیه با خانه چگونه است؟

اقامت ترکیه با اجاره خانه یکی از روش های سریع اخذ اقامت در این کشور است. همانطور که می دانید، ایرانیان برای ورود به ترکیه نیاز به ویزا ندارند و در فرودگاه ترکیه ویزای ۹۰ روزه برای آن ها صادر می شود. این ویزا توریستی است و قبل از اینکه مهلت آن به پایان برسد، افراد باید خاک ترکیه را ترک نمایند یا از روش های دیگر آن را تمدید کنند.

یکی از روش های تمدید اقامت توریستی ترکیه، اجاره خانه در این کشور است. با این کار اقامت آن ها به مدت یکسال تمدید می گردد و دیگر نیازی به ترک خاک ترکیه در موعد مقرر نیست. اقامت ترکیه با اجاره کردن خانه تا زمانی که افراد قرارداد اجاره معتبر داشته باشند، قابل تمدید می باشد و مزایای فراوانی را با خود به همراه دارد.

 

 

اقامت ترکیه با اجاره خانه

شرایط اخذ اقامت ترکیه با خانه

 

همانطور که اشاره کردیم برای اخذ اقامت ترکیه با گرفتن خانه باید به عنوان یک توریست وارد این کشور شوید و ویزای ۹۰ روزه دریافت کنید. سپس نسبت به اجاره یک آپارتمان یا خانه اقدام نموده و پس از عقد قرارداد به دنبال اخذ اقامت ترکیه باشید. هزینه ای که دریافت این اقامت برای متقاضی دارد در حدود ۴۰۰۰ لیره است که ۲۰۰۰ لیره مربوط به هزینه های اداری و ۲۰۰۰ لیره دیگر مربوط به هزینه وکالت و کارگزاری می باشد.

افراد با داشتن اقامت یکساله ترکیه می توانند کارت اعتباری دریافت نموده و در بانک های این کشور حساب باز کنند. همچنین این اقامت شرط حضور ندارد و دارنده آن هر وقت که بخواهد می تواند خاک ترکیه را ترک نماید. دارندگان اقامت یکساله ترکیه پس از گذشت ۶ ماه از مدت اقامتشان این اجازه را دارند که درخواست کار در این کشور را دهند و در صورت موافقت مشغول به کار شوند و کسب درآمد کنند.

دیدگاه ها بسته شده است