مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
اقامت ترکیه با اجاره خانه
اقامت ترکیه با اجاره خانه چگونه است؟
ژوئن 28, 2021
معرفی مراکز خرید در استانبول
ژوئن 29, 2021
اقامت توریستی ترکیه از طریق اجاره ملک

اقامت توریستی ترکیه از طریق اجاره ملک

اقامت توریستی ترکیه از طریق اجاره ملک چگونه است؟

 

اخذ اقامت توریستی ترکیه از طریق اجاره ملک یکی از مواردی است که توجه بسیاری از ایرانیان را به خود جلب کرده است. به عنوان یک ایرانی، اگر بخواهید به ترکیه سفر کنید، اجازه دارید ۹۰ روز بدون ویزا در این کشور اقامت داشته باشید و از مناطق مختلف آن دیدن کنید. اما در این مدت اجازه کار نخواهید داشت. یک راه ارزان و کم هزینه برای برخورداری از مزایای بیشتر در ترکیه، اجاره ملک است. افرادی که نمی خواهند عجولانه در ترکیه سرمایه گذاری زیادی انجام دهند یا بودجه کافی ندارند، می توانند با اجاره خانه در ترکیه، اقامت یکساله این کشور توریستی و پیشرفته را بدست آورند.

 

اقامت توریستی ترکیه از طریق اجاره ملک

 

مزایای اقامت توریستی ترکیه با اجاره ملک

 

از جمله مزایای اقامت توریستی ترکیه از طریق اجاره ملک این است که افرادی که دارای این نوع اقامت هستند برخلاف ایران می توانند وقت سفارت کشورهای اروپایی مثل اتریش، آلمان و … را در کوتاهترین زمان ممکن بگیرند. دریافت اقامت توریستی یکساله از دیگر روش های اقامتی ترکیه سریعتر، آسان تر و کم هزینه تر است. افرادی که می خواهند در ترکیه مشغول بکار شوند، می توانند از طریق این ویزا اقدام نمایند. به وسیله اقامت توریستی یکساله می توان به راحتی در ترکیه سکونت کنید و فرصت های گوناگونی را که برای سرمایه گذاری در این کشور وجود دارد بررسی نمایید.

 

 

مراحل اخذ اقامت توریستی یکساله ترکیه

 

ابتدا باید با ویزای ۹۰ روزه وارد ترکیه شوید و به دنبال اجاره یک ملک مناسب بگردید. پس از عقد قرارداد اجاره، به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه نموده و درخواست دهید. بین ۲ روز تا ۲ ماه طول می کشد تا درخواست شما بررسی شده و روز مصاحبه مشخص گردد. پس از این که مصاحبه انجام شد، ۹۰ روز بعد نتیجه درخواست به ایمیلتان ارسال می گردد. در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، مجوز اقامت به آدرس خانه اجاره ای فرستاده می شود.

دیدگاه ها بسته شده است