مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
استخدام مشاور املاک در ترکیه
خرید خانه در روستاهای ترکیه
ژوئن 30, 2020
خرید ماشین قسطی در ترکیه
خرید ماشین قسطی در ترکیه
جولای 7, 2020
املاک ایرانی در استانبول

در سال‌های اخیر ترکیه به مقصدی عالی برای اقامت، تفریح و تحصیل برای ایرانیان تبدیل شده است و افراد زیادی آنجا را برای زندگی انتخاب می‌کنند. به همین دلیل املاک ایرانی در استانبول شکل گرفتند تا در پیدا کردن خانه‌ای مناسب و شیک به افراد کمک کنند. بی شک دانستن اطلاعات کافی در این زمینه به شما کمک می‌کند و یک سرمایه‌گذاری عالی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. در ادامه همراه ما باشید تا نکات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

چرا ترکیه را برای سرمایه‌گذاری ملک انتخاب کنیم؟

ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران، شباهت فرهنگی، بازار کار مناسب و حمایت‌های دولتی نسبتا خوب به عنوان مکانی عالی برای سرمایه‌گذاری ایرانیان شناخته می‌شود. به همین دلیل یافتن املاک ایرانی در استانبول و دیگر شهرهای این کشور کار چندان سختی نیست و می‌تواند کمک شایانی به شما کند. ناگفته نماند که اخذ اقامت در ترکیه به واسطه خرید ملک در ترکیه و خرید آپارتمان در استانبول نیز می‌تواند از دلایل اصلی مهاجرت به ترکیه باشد و افراد را به هدفشان، یعنی کسب اقامت ترکیه نزدیک کند. اگر شما هم به فکر اخذ اقامت ترکیه هستید، خرید ملک می‌تواند راهی مناسب باشد.

املاک ایرانی در استانبول

خرید املاک ایرانی در استانبول

شاید تبلیغات زیادی را دیده باشید که در آن املاک ایرانی در استانبول انواع خانه‌های ویلایی و آپارتمانی را به افراد پیشنهاد می‌دهند. در واقع باید به شما بگوییم که خرید ملک یکی از پر رونق‌ترین کسب و کارهای ترکیه است و به دلیل احداث شهرک‌های جدید و مجهز، طرفداران زیادی دارند. تنوع در طراحی و ساخت، تجهیزات خوب، چشم‌اندازهای زیبا و امکانات عالی همگی باعث شده تا خرید و اجاره ملک در ترکیه محبوب همگان و مخصوصا ایرانیان باشد.

در این میان املاک ایرانی در استانبول با داشتن وکلای فارسی زبان و حتی ایرانی، بهترین پیشنهادات را به افراد عرضه کرده و بهترین‌ها را تقدیمشان می‌کنند. با کمک آن‌ها می‌توانید بر اساس بودجه و شرایط خاص خود خانه‌ای عالی خریده و یا کرایه کنید و از بودن در ترکیه لذت ببرید. همچنین دانشجویان و شاغلان زیادی هستند که می‌توانند با کمک مشاور املاک ایرانی در استانبول و دیگر شهرها، مکانی مناسب برای اسکان خود پیدا کرده و نگران هیچ چیز نباشند.

شما می توانید برای دریافت مشاوره خرید ملک در استانبول و یا راه های مهاجرت به ترکیه و اقامت در استانبول با کارشناسان لیا ناز طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

املاک ایرانی در استانبول

مزایای مشاور املاک ایرانی در استانبول

اگر بخواهیم به مزایای خرید ملک ایرانی در استانبول اشاره کنیم علاوه بر فارسی زبان بودن مشاوران می‌توان گفت خیالتان از بابت کلاهبرداری احتمالی نیز راحت خواهد بود. همچنین با تنوع بیشتری از خانه‌ها مواجه خواهید شد و در خرید انتخاب‌های بیشتری پیش رو دارید. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا با آگاهی بیشتر به ارزیابی بپردازید و تصمیم‌گیری نهایی بدون نگرانی را انجام دهید. مشاوره، ارائه پشتیبانی، بررسی شرایط و آینده‌نگری از دیگر وظایف مشاور املاک ایرانی در استانبول به شمار می‌آید که باید مد نظر گرفته شود و راهگشای شما و عزیزانتان خواهد بود.

چند نکته طلایی برای خرید ملک در استانبول

– به هیچ وجه برای انجام معامله خرید ملک در ترکیه به سراغ دلال‌ها نروید و تنها با یک مشاور املاک ایرانی در استانبول صحبت کنید.

  • – از قبل از عزیمت بودجه خود را بررسی کنید و هزینه پیش پرداخت و مشاوره را در نظر بگیرید.
  • – با کمی صحبت می‎توانید در خرید خانه تخفیف گرفته و اندکی از هزینه‌ها کم کنید.
  • – در هنگام خرید به معتبر بودن سند ملک دقت کرده و از ارگان‌های مربوطه استعلام بگیرید.
  • – گول تبلیغ‌های فریبنده ملک ارزان را نخورید
  • – به خاطر داشته باشید که بیش از 30 هکتار ملک در ترکیه نمی‌توانید بخرید، همچنین برخی مناطق ممنوعیت خرید اتباع خارجی دارد. پس قبل از خرید قوانین موجود را بسنجید
  • – حتما رسید کتبی مبلغ پرداخت شده را از فروشنده دریافت کنید.
  • – قبل از پرداخت وجه با راهنمایی مشاور املاک ایرانی در استانبول و یا هر شهر دیگر، نسبت به بدهی قبلی ملک (قبض آب، برق و غیره) مطمئن شوید.
  • – دقت کنید که ملک خریداری شده مشکل مربوطه به شهرداری نداشته باشد.
  • – قبل از خرید درباره لیست شهروندان کشورهای مجاز به خرید ملک از سفارت ترکیه مطلع شوید. (ایرانیان مجاز به خرید ملک در ترکیه هستند)

املاک ایرانی در استانبول

کلام آخر

اکنون که با شرایط موجود و چگونگی خرید املاک ایرانی در استانبول آشنا شدید، می‌توانید با آگاهی بیشتر اقدام به خرید ملک و دریافت اقامت در ترکیه نمایید. به خاطر بسپارید که قوانین هر از گاهی تغییر می‌کند و لازم است قبل از کرایه منزل، از نحوه اخذ اقامت این کشور و دیگر مسائل مطلع شوید. به یاد داشته باشید که خرید ملک در کشوری دیگر با خرید در ایران متفاوت است و افراد حیله‌گر که خود را به عنوان مشاور املاک ایرانی در استانبول معرفی می‌کنند کم نیستند.

لذا در این موارد مواظب افراد بیگانه باشید. ترجمه مدارک شناسایی، پرداخت مالیات، پاسپورت و غیره از جمله مدارکی است که باید هنگام عقد قرار داد تحویل داده شود. پس با دقت به ارائه آن‌ها بپردازید تا گرفتار پرداخت جریمه و دیگر ضررهای احتمالی نشوید. در صورت بروز هر گونه مشکل سفارت ترکیه در تهران و یا اداره مهاجرت این کشور، پاسخگوی شما خواهد بود و می‌توانید به آن‌ها مراجه نمایید.

املاک ایرانی در استانبول

دیدگاه ها بسته شده است