مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
بررسی بهترین راه و روش های گرفتن پاسپورت ترکیه
سپتامبر 21, 2021
مروری بر نکات مهم درخرید آپارتمان قسطی در ترکیه
سپتامبر 25, 2021

سرمایه گذاری با خرید ویلا در ترکیه

بررسی چند و چون خرید ویلا در ترکیه

ترکیه به عنوان دروازه ی ورود به اروپا و یکی از موفق ترین کشورهای منطقه ی اوراسیا در زمینه های مختلف اقتصادی،گردشگری ؛ چند سالی است که یکی از مهمترین مقاصد مهاجرت اتباع دیگر کشورها به ویژه ایران به شمار می رود.مناظر فوق العاده زیبا و شرایط عالی کار و زندگی باعث شده بسیاری از افراد خرید ویلا در ترکیه را فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری پنداشته و از این طریق علاوه بر ثروت آفرینی به دنبال کسب اقامت دائم و حتی تابعیت ترکیه باشند.

خرید ویلا در ترکیه فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و  اخذ اقامت در این کشور زیباست

خرید ویلا در ترکیه

برای خرید ویلا در ترکیه از کجا شروع کنم ؟

اگر تصمیم به خرید ویلا در ترکیه دارید اولین و مهمترین مساله ای که باید روشن کنید این است که هدف شما از خرید در ترکیه چیست ؟ آیا صرفا به دنبال عمارتی زیبا برای گردش و گذران دوران تعطیلات و اقامت موقت هستید و اهداف توریستی دارید و یا به دنبال اخذ اقامت و سکونت دائم در ترکیه  به همراه خانواده و فرزندان خود هستید؛این دو دیدگاه تاثیرات مهم و متفاوتی در متراژ،قیمت و امکانات مد نظر شما خواهد داشت و به فراخور این تصمیم آژانس های املاک شهرهای متفاوتی را برای خرید  ترکیه به شما پیشنهاد خواهند داد.

مثلا اگر به دنبال اشتغال و تحصیل  بهتر می خواهید راهی ترکیه شوید و یا آینده ی موفق فرزندان هدف مهاجرت شماست بهتر است شهرهای استانبول ،آنکارا، بورسا  را برای خرید در ترکیه انتخاب کنید چرا که این شهرها علاوه بر زیبایی های طبیعی مهمترین قطب های صنعت ، دانشگاه و مراکز اداری ترکیه به شمار می روند به این ترتیب دغدغه کمتری خواهید داشت.

اما اگر مهمترین هدف شما از خرید در ترکیه ورود به صنعت موفق گردشگری و فعالیت در زمینه توریسم  است یا به دنبال محلی مناسب و جذاب برای گذران تعطیلات و بازنشستگی هستید بهتر است شهرهای آنتالیا ، ازمیر،آنالیا ،بلک،یالووا،کمر و یا دیگر شهرهای عموما توریستی ترکیه را برای خرید ویلا انتخاب کنید.

 

پس از انتخاب ملک توسط شما قیمت ملک توسط  کارشناس شهرداری تعیین می شود.

مدارک و مراحل مورد نیاز برای خرید در ترکیه

برای خرید ویلا یا هر ملک دیگری باید مدارکی شامل دو قطعه عکس رنگی 3*4 ،گذرنامه و مدارکی که مصدق محل سکونت شما در ترکیه است مثلا قبوض آب و برق را جمع آوری نموده به همراه کد مالیاتی که اخذ نموده اید و مدارک حسابی که در یکی از بانک ها براساس کد مالیاتی خود افتتاح نموده اید به مراجع ذیصلاح ارائه دهید. روال خرید نیز اینگونه است که پس از انتخاب ملک توسط شما قیمت ملک توسط  کارشناس تعیین می شود. شما بخشی از مبلغ را در روز معامله و مابقی را به فاصله کمتر از یک هفته و  در هنگام انتقال سند پرداخت می کنید.البته هزینه های جانبی از جمله مالیات و عوارض گوناگون نیز قانونا از خریدار یا فروشنده اخذ خواهد شد . با توجه به حساسیت معاملات ملکی به ویژه در ترکیه قبل از هر اقدامی برای خرید در ترکیه ابتدا با متخصصان مجرب خرید و فروش ملک در ترکیه  مشورت کنید.

دیدگاه ها بسته شده است