مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
قیمت آپارتمان در استانبول 2020
خرید قسطی ملک در استانبول چگونه است؟
می 27, 2021
خرید قسطی آپارتمان در استانبول
می 30, 2021
خرید آپارتمان دست دوم در استانبول

خرید آپارتمان قسطی در ترکیه چگونه است؟

 

در سال های اخیر، دولت ترکیه برنامه گسترده و جامعی را برای خرید آپارتمان قسطی در  شهر های ترکیه توسط اتباع خارجی ارائه کرده است. به صورتی که افراد با پرداخت درصدی از ارزش ملک می توانند در ترکیه صاحب خانه شوند . مابقی پول را به صورت اقساط بلند مدت پرداخت نمایند. البته تعداد اقساط بستگی به نظر فروشنده دارد، ولی با توجه به اطلاعاتی که در دسترس می باشد، در پاره ای موارد مدت اقساط ممکن است تا ۵ سال نیز در نظر گرفته شود. از طرف دیگر بسیاری از افراد و شرکت هایی که املاک و مستغلات خود را به صورت قسطی به مشتریان واگذار می کنند، هیچ بهره ای را بابت فروش اقساطی دریافت نمی نمایند. در چنین شرایطی، بهتر است به جای پرداخت کل پول آپارتمان مورد نظر، آن را به صورت قسطی خریداری کنید.

 

 

 

خرید آپارتمان قسطی در ترکیه

مزایای خرید آپارتمان قسطی در ترکیه

خرید آپارتمان در ترکیه می تواند شرایط را برای اخذ اقامت و تابعیت این کشور تسهیل نماید. در صورتی که می خواهید بیشترین منفعت را از خرید آپارتمان در ترکیه ببرید پیشنهاد می کنیم، آپارتمان هایی را انتخاب کنید که دارای اقساط ۲ تا ۵ سال باشند. زیرا در این حالت کمترین بهره از مشتری دریافت می شود به صورتی که مبلغ آن از سود بانکی نیز پایین تر است. همچنین از دیگر مزایای خرید آپارتمان در ترکیه، عدم نیاز به ضمانت می باشد.

در صورتی که اگر بخواهید از وام بانکی استفاده کنید، حتما باید ضمانت نامه معتبر ارائه دهید. خرید اقساطی آپارتمان در ترکیه بسیار آسان است و به مدارک زیادی نیاز ندارد. اتباع خارجی با ارائه گذرنامه و پرداخت درصدی از ارزش ملک می توانند قرارداد خرید آپارتمان را امضا کنند.همچنین هیچ هزینه دیگری از ایشان دریافت نمی گردد. در نهایت پس از تکمیل پروژه آپارتمان بلافاصله به آن ها تحویل خواهد شد.

 

 

برای دریافت مشاوره در خصوص هر یک از موارد خرید ملک و دریافت اقامت در استانبول ترکیه و یا مهاجرت به ترکیه با کارشناسان لیان از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاه ها بسته شده است