مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
اقامت ترکیه با اجاره خانه
خرید آپارتمان قسطی در ترکیه
ژوئن 6, 2020
بهترین روش های دریافت اقامت ترکیه
بهترین روش های دریافت اقامت ترکیه
ژوئن 20, 2020
خرید خانه در استانبول و دریافت اقامت

از جمله راه‌ هایی که می ‌توان برای دریافت اقامت در ترکیه انتخاب کرد، خرید خانه در شهرهای این کشور می باشد. خرید خانه در استانبول روش بسیار مناسبی است که می توان برای گرفتن اقامت دائم و پاسپورت ترکیه ای آن را انتخاب کرد. این شهر توریستی دارای آب و هوای چهار فصل بوده و بهترین مکان برای خرید ملک در ترکیه به شمار می آید.

خرید خانه در استانبول

برای این که فردی بتواند در شهر استانبول ملکی خریداری کند، لازم است که تابعیت یکی از کشورهای مجاز به خرید اراضی در این کشور را داشته باشد. اتباع ایرانی از جمله افرادی هستند که می‌توانند در کشور ترکیه و شهر استانبول ملک خریداری کنند.

برای خرید آپارتمان در استانبول، مالک یا وکیل قانونی وی، لازم است درخواست خود را برای اقدامات مقدماتی انتقال سند و انجام دادن امور اداری قبل از صورت گرفتن معامله و عقد هر نوع قرارداد به وزارتخانه مربوطه ارائه نماید. اگر درخواست ارائه نشود در زمان تعیین انتقال سند تاخیر صورت خواهد گرفت.

خرید خانه در استانبول و دریافت اقامت

اقامت ترکیه با خرید ملک در استانبول

ایرانیان می توانند بدون داشتن ویزا به مدت ۹۰ روز در کشور ترکیه اقامت داشته باشند. در صورتی که فردی قصد خرید خانه فقط برای مسافرت توریستی در این کشور را دارد، باید بداند که برای خرید خانه در استانبول نیاز به پرداخت هزینه های اضافی نخواهد بود.

برای گرفتن اقامت در استانبول ترکیه از مهمترین روش هایی که می توان انتخاب کرد، خرید خانه در استانبول یا آپارتمان در یکی از شهرهای این کشور می باشد. با توجه به پاسپورت افراد و تابعیت های مختلف هزینه اقامت در کشور ترکیه مختلف می باشد. همچنین بر اساس درخواست افراد نیز این هزینه متفاوت است.

همچنین بخوانید: هزینه اقامت در ترکیه، هزینه پاسپورت ترکیه

خرید خانه در استانبول و دریافت اقامت

خرید خانه با امکانات ویژه در استانبول

در صورتی که قصد خرید خانه در استانبول با شرایط ویژه دارید، برای مثال می خواهید خانه خریداری شده دارای استخر و چشم‌اندازی زیبا رو به دریا باشد. لازم است که هزینه بیشتری را پرداخت کنید. ولی این رقم بسیار ارزان تر از خرید خانه با این امکانات در ایران خواهد بود. قیمت آپارتمان در شهر استانبول با این شرایط بسیار ارزان تر از ایران می باشد.

اکثر مجتمع های مسکونی که برای ساکنین به امنیت و رفاه اهمیت بیشتری داده می شود، جهت خرید ملک در استانبول وجود دارند. در بخش ها و منطقه مختلف شهر استانبول می توان این نوع آپارتمان ها را معامله کرد و برای خرید خانه در این شهر با این شرایط لازم است که شما هزینه ای حدود ۲۰۰ میلیون به بالا پرداخت کنید‌.

خرید آپارتمان در استانبول و اجاره آن

افراد زیادی به سرمایه گذاری در کشورهای خارجی و به ویژه کشورهای توریستی علاقه مند هستند. استانبول یکی از بهترین موقعیت ها برای این کار می باشد. چون توریست ها در همه فصل ها به این شهر سفر کرده و بنابراین اجاره دادن خانه در این شهر رواج بسیار زیادی دارد. همچنین این شهر دارای امکانات تحصیلی خوبی برای افراد با تابعیت های مختلف است.

دانشجویان بسیاری در کشور ترکیه به دنبال اجاره آپارتمان می باشند. زندگی تحصیلی در شهر استانبول دارای کیفیت خوبی بوده و دولت این کشور جهت ارائه سرویس های مختلف و ایجاد رفاه اجتماعی تلاش زیادی می کند. از این رو استانبول یکی از شهرهای مناسب برای تحصیل به شمار می آید. این موضوع سبب شد تا در صورتی که فردی اقدام به خرید خانه در استانبول می کند و قصد ندارد در آن زندگی کند، به راحتی امکان اجاره دادن آن خانه برای او وجود داشته باشد و از مزیت های آن بهره مند شود.

همچنین بخوانید: قیمت اجاره خانه در استانبول سالانه

خرید خانه در استانبول و دریافت اقامت

توصیه‌های لازم برای خرید خانه در استانبول

خرید خانه در ترکیه امری غیر ممکن نبوده و لازم است تا در زمان خرید خانه در این شهر همه جوانب این کار در نظر گرفته شود. از جمله این موارد می‌توان به حضور فرد خریدار برای مدت کوتاهی در منطقه اشاره کرد. چون بیشتر افراد به خرید آپارتمان در استانبول و اخذ اقامت در ترکیه علاقه دارند، بنابراین باید این نکته را در نظر داشت که حداقل ۵ سال از زندگی خود را لازم است که در این منطقه گذرانده باشند.

از این رو بهتر است قبل از خرید خانه در این شهر در مورد زندگی در ترکیه دارای تجارب کافی باشید. همچنین قبل از انجام دادن هرگونه معامله برای خرید خانه یا آپارتمان در استانبول بهتر است که در مورد شرایط رفاهی منطقه و همچنین دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی آن اطلاعاتی کسب کرد.

برای این کار افراد می توانند به جای این که در آن منطقه اقامت داشته باشند و هزینه زیادی را به مدت اقامت خود بپردازند، در مدت زمان ۹۰ روز در زمان قانونی که برای دارندگان تابعیت ایرانی در نظر گرفته شده همه جوانب مربوط به این کار را بسنجند.

برای دریافت مشاوره در خصوص شرایط مهاجرت به ترکیه همراه با خرید ملک در استانبول، یا ثبت شرکت در ترکیه، ثبت شرکت در استانبول و… با کارشناسان لیان از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

خرید خانه در استانبول و دریافت اقامت

دیدگاه ها بسته شده است