مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
خرید آپارتمان دست دوم در استانبول
خرید آپارتمان قسطی در ترکیه چگونه است؟
می 29, 2021
خرید قسطی خانه در ترکیه
می 30, 2021

نکات مهم خرید آپارتمان در استانبول

 

شرکت های ساختمانی زیادی در ترکیه و به خصوص در استانبول وجود دارند که آپارتمان های خود را به صورت قسطی به مشتریان می فروشند. البته همین شرکت ها ممکن است در ایام خاصی از سال، جشنواره فروش ویژه راه اندازی کنند و چنین شرایطی می تواند یک فرصت عالی برای خرید قسطی آپارتمان در استانبول باشد.

البته همیشه به یاد داشته باشید که با شرکت هایی وارد معامله شوید که مجوز قانونی برای این کار داشته و از اعتبار کافی در ترکیه برخوردار باشد. همچنین در هنگام خرید قسطی آپارتمان در ترکیه، در مورد سند آپارتمان مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایید و از پرداخت هرگونه وجه خودداری کنید. این مسئله برای آپارتمان های پیش فروشی نیز صادق است و شرکت سازنده موظف است تا برای واحد انتخابی شما سند صادر نماید. اگر قرار بر این شد که اقساط آپارتمان را به حساب شرکت سازنده واریز کنید، بهتر است ابتدا یک حساب بانکی در ترکیه به نام خود افتتاح نمایید و از آن حساب اقساط آپارتمان را به حساب شرکت انتقال دهید.

 

خرید قسطی آپارتمان در استانبول

 

شرایط خرید آپارتمان در استانبول با وام بانکی

بسیاری از افراد به جای اینکه از تسهیلات پرداخت قسطی شرکت های سازنده آپارتمان در ترکیه استفاده کنند، ترجیح می دهند تا از تسهیلات بانکی بهره ببرند و وام بگیرند. باید به این نکته توجه کنید که بانک های ترکیه با شرایط سختگیرانه ای به اتباع خارجی برای خرید آپارتمان در استانبول وام می دهند. بانک ها از متقاضی وام مدارکی مثل سند ملک را طلب می کنند که باید در رهن بانک قرار گیرد تا اقساط وام به پایان برسد. همچنین سودی که بانک به خاطر وام اعطایی خود از مشتری دریافت می کند، بسیار بالاتر از بهره ای است که شرکت های سازنده به اقساط خرید آپارتمان اضافه می نمایند.

دیدگاه ها بسته شده است