مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
شماره تلفن های اضطراری استانبول 4
شماره تلفن‌‌های اضطراری استانبول
ژانویه 14, 2020
نقشه مترو استانبول
نقشه مترو استانبول
مارس 15, 2020
رفع دیپورتی ترکیه

هنگامی که افراد قوانین کشور ترکیه را زیر پا بگذارند با دیپورتی ترکیه رو به رو می ‌شوند اما در اینجا راه‌ حل‌ هایی برای رفع دیپورتی ترکیه و ابطال آن وجود داشته که بهتر است در ادامه با ما همراه باشید تا با این موارد بیشتر آشنا شوید.

دیپورت شدن از کشور ترکیه

کشور ترکیه همانند هر کشور دیگری دارای قوانین و مقرراتی می باشد که اگر این قوانین توسط افراد به درستی رعایت نشود و زیر پا گذاشته شود، موجب دیپورت شدن خواهد شد. اما به طور کلی باید بدانید جهت رفع دیپورتی ترکیه مواردی وجود داشته که اگر به درستی صورت پذیرد امکان ابطال آن وجود دارد.

در خصوص این امر باید بدانیم دیپورتی ترکیه دو نوع بوده که شامل دیپورتی موقت و دیپورتی دائم می شود. در صورتی که فرد دچار دیپورتی موقت شود این دیپورتی بین ۳ الی ۵ ماه طول می کشد که در این حالت شما می توانید اقدام به رفع دیپورتی ترکیه کنید.

اما در شرایطی که دیپورت دائمی و همیشگی است برای شما مشکلات زیادی به وجود خواهد آورد با این حال بهتر است با دلایل دیپورتی ترکیه آشنا شده تا به این مشکل دچار نشوید.

رفع دیپورتی ترکیه

دلایل دیپورتی ترکیه

به طور کلی باید توجه داشته باشید که رفع دیپورتی ترکیه می‌ تواند برای افرادی که دارای اقامت در ترکیه هستند یا توریست ها کارآمد باشد زیرا در هر دو صورت اگر شما مقیم ترکیه باشید و یا به عنوان توریست بخواهید به این کشور سفر کنید و به هر دلیلی قوانین امنیتی و اقامت این کشور را رعایت نکنید، دیپورت یا اخراج خواهید شد.

یکی از مهمترین دلایل دیپورت شدن در ترکیه ورود غیرقانونی به خاک این کشور برای مهاجرت به ترکیه می باشد؛ به طوری که اگر شما قبل از ارائه درخواست پناهندگی بازداشت شوید از این کشور اخراج خواهید شد.

همچنین هنگامی که افراد اقدام به اخذ ویزای ترکیه می کنند متناسب با نوع ویزایی که دارند، تعداد روزهای مشخص برای اقامت در استانبول آنها تعیین می‌ شود و اگر افراد بیش از این تعداد روزهای مشخص شده بخواهند در ترکیه بمانند اقامت آنها غیرقانونی تلقی شده و از ترکیه اخراج می شود.

دیگر دلیل دیپورت در ترکیه تلاش برای خروج غیرقانونی از این کشور می باشد مثلا اگر بخواهید با قایق یا با ویزا و پاسپورت تقلبی از این کشور خارج شوید و در حین خروج دستگیر شوید بدون شک با دیپورتی ترکیه مواجه خواهید شد. همچنین در کشور ترکیه بنابر امضا کردن قرارداد استرداد مجرمین هر فردی که طبق قانون کشور دیگری مجرم و متهم باشد دیپورت خواهد شد.

از طرفی افرادی که دارای بیماری های مسری باشند یا مبتلا به جنون باشند و حتی نظم عمومی را به خطر بیندازند دیپورت می شوند. البته اگر فرد بتواند از پس هزینه ‌های بیماری خود برآید و به طور کلی جهت درمان به ترکیه سفر کرده باشد شامل این قضیه نخواهد شد.

دیگر دلایل دیپورت شدن در این کشور می‌ توان به کار غیر قانونی یا عدم توانایی مالی برای اداره زندگی، اقدام به ایجاد آسیب ‌های اجتماعی و محکوم شدن در دادگاه به هر دلیلی اشاره کرد.

رفع دیپورتی ترکیه

رفع دیپورتی ترکیه در مرحله اول

حال پس از اینکه با دیپورت شدن از ترکیه مواجه شدید طبیعتاً باید در خصوص رفع دیپورتی ترکیه اقدام کنید‌.

افرادی که خواهان ابطال ممنوع الورودی به ترکیه هستند می ‌توانند از یک شخص حقیقی یا حقوقی ترک بخواهند که برای فرد ضمانت و دعوتنامه ارسال کند که در این صورت امکان رفع دیپورتی ترکیه وجود دارد.

همچنین برای ابطال ممنوع ورودی شما باید به کنسولگری ترکیه در ایران مراجعه کرده و تقاضای ویزای تحصیلی یا ویزای کاری کنید که در این صورت شخص دیپورت شده می تواند بعد از پرداخت جریمه وارد ترکیه شود.

رفع دیپورتی ترکیه

مراجعه به کنسولگری ترکیه برای رفع دیپورتی ترکیه

اگرچه برای رفع دیپورتی ترکیه می توانید از طریق موارد بالا اقدام کنید اما همانطور که گفته شد یکی از روش ها مراجعه به دفتر کنسولگری ترکیه برای رفع ریپورتی است. که باید بدانید این کنسولگری در تهران، خیابان فردوسی چهارراه استانبول قرار دارد.

هم چنین اگر فکر می کنید پروسه رفع دیپورتی ترکیه می تواند برای شما مشکل ساز باشد و از پس آن بر نخواهید آمد پیشنهاد می شود از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید زیرا این افراد با وجود پیش زمینه ای که در این مورد دارند راحت تر می توانند به شما در رفع دیپورتی کمک کنند.

نکات مهم در دیپورت از ترکیه

با وجود آن چه گفته شد در می یابیم که بیشتر مسائل مربوط به دیپورت شدن از ترکیه مرتبط با اتمام شدن مدت ویزای مختلف و مهاجرت به استانبول و ترکیه به صورت غیرقانونی رخ می دهد.

برای این امر بهتر است که به هیچ عنوان از طریق مهاجرت غیرقانونی به ترکیه نروید زیرا این کار به عنوان یک راه حل امن به هیچ عنوان درست نمی باشد، علیرغم اینکه این روش خطرات زیادی دارد شما باید در هر زمان با کوچکترین مسئله نگران اخراج شدن از این کشور باشید.

همچنین باید بدانید با وجود وضعیت جهانی در حال حاضر بعید است که درخواست پناهندگی شما مورد پذیرش قرار گیرد و از طرفی همیشه مراقب تاریخ اتمام ویزای تان باشید و در صورت نیاز حتماً قبل از اتمام اعتبار ویزا، اقدام به تمدید ویزا کنید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص مهاجرت به استانبول و ترکیه و هم چنین ثبت شرکت در ترکیه و ثبت شرکت در استانبول با مشاورین لیان از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

رفع دیپورتی ترکیه

دیدگاه ها بسته شده است