مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
خرید ماشین قسطی در ترکیه
خرید ماشین قسطی در ترکیه
جولای 7, 2020
قیمت آپارتمان در استانبول 2020
قیمت آپارتمان در استانبول 2020
جولای 14, 2020
رفع ممنوع الورودی ترکیه

 

از شما کاربر گرامی خواهشمندیم جهت رفع ممنوع الخروجی با شرکت لیان تماس نگیرید

این هلدینگ صرفا جهت اطلاع رسانی مقاله پیش رو را برای شما تهیه کرده است.

 

 

کشور ترکیه مانند دیگر کشورها قوانین خاص خود را دارد و برای ورود به آن باید آن‌ها را رعایت کنید، وگرنه دیپورت شده و ممنوع‌الورود خواهید شد. در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که برای رفع ممنوع الورودی به ترکیه چه کارهایی باید انجام دهید و چه راهکارهای قانونی را در پیش بگیرید تا به نتیجه مثبت برسید. اگر هم درباره دلایل دیپورت و ممنوع‌الورودی به این کشور اطلاعات کافی ندارید، این مقاله می‌تواند برایتان مفید و کاربردی باشد.

رفع ممنوع الورودی ترکیه

چه کار کنیم تا دیپورت و یا ممنوع الورود نشویم؟

اگر برای تفریح و یا هر کار دیگری همچون دریافت اقامت در ترکیه و مهاجرت به ترکیه راهی این کشور می‌شوید، قوانین آن را رعایت کرده و از انجام هرگونه جرم، استعمال و غیره خودداری نمایید تا بعدها درگیر مسئله رفع ممنوع الورودی به ترکیه نشوید. همچنین اگر قصد مهاجرت غیرقانونی دارید، باید بدانید در صورت بازداشت شدن، به ایران برگردانده می‌شوید و بنا به دستور قاضی کشور ترکیه، ممنوع الورود به این کشور خواهید شد. همچنین اگر ویزای کاری و یا تحصیلی شما معتبر نباشد و یا مدارکتان جعلی قلمداد شود، دیپورت خواهید شد و برای چند ماه الی چند سال، به کشور ترکیه ممنوع الورود خواهید شد.

چرا ممنوع الورود به ترکیه می‌شویم؟

اگر ثابت شود که پاسپورت شما جعلی و یا از راه غیرقانونی به دست آمده باشد، ممنوع‌الورود خواهید شد و باید هر چه زودتر رفع ممنوع الورودی به ترکیه را پیگیری کنید. افرادی که امنیت عمومی را به خطر می‌اندازند، مجرمان، اشخاص فاقد بیمه و مهاجران غیر قانونی از جمله اشخاصی هستند که دولت ترکیه آنان را ممنوع‌‌الورود می‌کند و اجازه ورود دوباره را به آن‌ها نخواهد داد. همچنین اگر بیشتر از مدت تعیین شده در ترکیه بمانید و یا مدارک همراه شما قابل قبول نباشد ممکن است ممنوع الورود به ترکیه شوید و تا ماه‌ها و حتی شاید تا سال‌ها نتوانید به این کشور وارد شوید. به خاطر بسپارید که در صورت مهاجرت به استانبول و ترکیه به صورت غیر قانونی و اقدام به خروج از ترکیه، توسط پلیس این کشور بازداشت شده و پس از برگشت به ایران، ممنوع الورود به ترکیه خواهید شد.

همچنین بخوانید: بهترین روش دریافت اقامت ترکیه

رفع ممنوع الورودی ترکیه

مدت زمان ممنوع الورودی به ترکیه چقدر است؟

بسته به پرونده و جرم شخص مدت زمان منع ورود به ترکیه نیز متفاوت است. چند ماه الی چند سال و شاید هم به صورت دائمی از جمله دوره‌های منع ورود است که ملزم به سپری کردن آن هستید. همچنین شما می‌توانید جهت رفع ممنوع الورودی به ترکیه وکیل گرفته و کارهای خود را به صورت قانونی حل کنید و هرچه زود ممنوعیت موجود را برطرف نمایید.

برای رفع ممنوع الورودی به ترکیه چه کار کنیم؟

در این مسیر پر پیچ و خم شاید افرادی را بیابید که ادعا می‌کنند در ازای گرفتن مبلغی پول اقدام به رفع ممنوع الورودی به ترکیه می‌کنند. لذا توصیه ما به شما این است که به هیچ وجه کار را به آن‌ها نسپارید و اعتماد نکنید. بهترین راه برای رفع ممنوعیت، مراجعه به سفارت ترکیه در ایران است و از طریق آن می‌توانید دیپورت ترکیه را حل کنید. همچنین گرفتن وکیل معتبر از دیگر راه‌هایی است که در پیش رو افراد قرار دارد و مشکلشان را برطرف می‌کند. در صورت قبولی رفع ممنوع الورودی به ترکیه، لازم است تا مبلغی به عنوان جریمه پرداخت کرده و با خیالی آسوده راهی این کشور دوست‌داشتنی شوید.

همچنین بخوانید: پاسپورت ترکیه و هزینه دریافت پاسپورت

رفع ممنوع الورودی ترکیه

چند نکته درباره رفع ممنوع الورودی به ترکیه

  • در جهت رفع ممنوع الورودی به ترکیه به سراغ افراد و یا واسطه‌ها نروید.
  • کار غیرقانونی و عدم تمکن مالی می‌تواند منجر به دیپورت و ممنوع الورود شدن به ترکیه شود.
  • گاهی ممکن است که در قوانین موجود تغییراتی صورت گیرد، لذا بایستی قبل از راهی شدن، اطلاعات خود را به بروز کنید.
  • دادگاه ترکیه تصمیم نهایی برای ممنوع الورودی به ترکیه را می‌گیرد و اعتراض به آن هیچ فایده‌ای ندارد.
  • اگر با تور سفر می‌کنید، از معتبر بودن مدارک آژانس و قانونی بودن تور مطلع شوید تا درگیر مشکلات آتی نشوید.
  • اگر شک دارید که دوره ممنوع الورودیتان به ترکیه تمام شده است یا خیر، تنها کافیست با سفارت این کشور در تهران تماس گرفته و یا با مراجعه به آن، اطلاعات دقیق دریافت نمایید.
  • لازم به یادآوری است که سفارت ترکیه در تهران در خیابان فردوسی قرار دارد و روزهای یکشنبه تا پنج شنبه فعالیت می‌کند.
  • در صورت مجازات به دیپورت دائم نمی‌توانید جهت رفع ممنوع الورودی به ترکیه اقدام کنید.

همچنین بخوانید: بهترین روش های دریافت اقامت در ترکیه

نکته آخر

در سال‌های اخیر ایرانیان زیادی به شوق مهاجرت به استانبول ترکیه و رفتن به اروپا و دریافت اقامت در استانبول و ترکیه به صورت غیر قانونی راهی ترکیه شدند و توسط پلیس بازداشت شدند. به خاطر بسپارید که علاوه بر ریسک بالا، احتمال رفع ممنوع الورودی به ترکیه نیز کم می‌شود و شاید به صورت دائمی دیگر نتوانید به این کشور وارد شوید. به یاد داشته باشید که اگر به عنوان توریست به ترکیه سفر می‌کنید، اجازه کار و یا تحصیل در آنجا را ندارید و با این کار به مشکل قضایی برمی‌خورید که بر ورودتان به ترکیه تاثیرگذار است.

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که قصد اقامت در ترکیه و مهاجرت به ترکیه را دارید می توانید با کارشناسان ما مشاوره ای تخصصی داشته باشید. با ما از طریق صفحه تماس با ما و یا شماره واتساپ در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: قیمت خانه در ترکیه 2020

رفع ممنوع الورودی ترکیه

دیدگاه ها بسته شده است