مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
اخذ اقامت با خرید قسطی ملک در ترکیه
می 30, 2021
شرایط خرید قسطی آپارتمان در استانبول
می 31, 2021

روش های خرید قسطی ملک در استانبول

روش های خرید قسطی ملک در استانبول

اگر تصمیم به خرید قسطی در استانبول گرفته اید، با دو روش می توانید این کار را انجام دهید. روش اول این است که ملک مورد نظر را از شرکت های ساختمانی ترکیه خریداری کنید و روش دوم استفاده از وام بانکی است.

 

خرید قسطی خانه در استانبول از شرکت های ساختمانی

در این روش شرکت هایی که در زمینه ساخت و ساز خانه و آپارتمان در استانبول فعالیت می کنند، پروژه های خود را به صورت اقساط به مشتریان واگذار می نمایند. این واگذاری می تواند قبل از اتمام پروژه باشد یا اینکه یک پروژه ساختمانی تکمیل شده باشد. روند خرید قسطی ملک در استانبول از شرکت های ساختمانی به این صورت می باشد که خریدار درصدی از مبلغ ملک مورد نظر را به صورت نقدی به شرکت ساختمانی پرداخت می کند و مبلغ باقیمانده طی اقساط چندین ماهه از خریدار دریافت می شود و پس از پایان اقساط و تکمیل ساختمان، سند در اختیار او قرار می گیرد. در این روش معمولا شرکت های ساختمانی سود اندکی را بابت پرداخت قسطی از خریداران دریافت می کنند یا اصلا هیچ گونه بهره ای نمی گیرند.

 

خرید قسطی خانه در استانبول با وام بانکی

خرید قسطی خانه در استانبول با وام بانکی

از دیگر روش های خرید قسطی خانه در استانبول، استفاده از تسهیلات بانکی است. اتباع خارجی می توانند از یکی از بانک های ترکیه وام بگیرند و مبلغ معامله ملک را به صورت یکجا به فروشنده پرداخت کنند. مزیت این روش این است که سند ملک در هنگام تسویه با فروشنده به نام خریدار صادر می گردد. اما بهره ای که بانک های ترکیه بابت پرداخت وام از افراد می گیرند بیشتر از بهره ای است که شرکت های ساختمانی از مشتریان خود دریافت می کنند. همچنین اخذ وام از بانک های ترکیه مراحل سخت تری دارد و شامل برخی هزینه ها می شود.

 

دیدگاه ها بسته شده است