مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
روش های خرید قسطی ملک در استانبول
می 30, 2021
خرید آپارتمان قسطی در ترکیه
خرید آپارتمان قسطی در ترکیه چه معایبی دارد؟
ژوئن 1, 2021

خرید قسطی آپارتمان در استانبول

شرایط خرید قسطی آپارتمان در استانبول

خرید قسطی آپارتمان در استانبول یک فرصت استثنایی برای خریداران خارجی فراهم نموده است. در این میان پیش خرید آپارتمان های مسکونی در این شهر زیبا و مدرن جذابیت زیادی دارد. درست است که پیش خرید آپارتمان توسط یک فرد خارجی ممکن است ریسک بالایی داشته باشد و احتمال این برود که شرکت سازنده کلاهبردار از آب در بیاید یا نتواند به موقع واحدهای پیش فروش شده را تحویل مشتریان دهد، اما اگر شرکت های معتبر را برای خرید اقساطی آپارتمان در استانبول انتخاب کنید، این نگرانی ها و دلهره ها از بین خواهد رفت.

شرایط خرید آپارتمان های پیش فروش در استانبول به این صورت است که خریدار باید حداقل ۳۰ درصد از ارزش واحد مورد نظر خود را در هنگام قرارداد پرداخت کند و مابقی به صورت اقساط یک تا پنج ساله از او دریافت خواهد شد. شرکت های ساختمانی بابت این اقساط معمولا بهره اندکی از خریدار دریافت می کنند یا اصلا سودی نمی گیرند، به همین دلیل بسیاری از افراد خرید آپارتمان در استانبول از شرکت های ساختمانی را ترجیح می دهند.

 

 

 

خرید آپارتمان در استانبول با کمترین هزینه

استانبول جزو شهرهای گران ترکیه است و برای خرید آپارتمان در مرکز این شهر باید پول زیادی پرداخت نمود. اما خرید آپارتمان هایی که در حومه استانبول قرار دارند، می توانند یک گزینه مطلوب و ارزان برای اتباع خارجی به خصوص ایرانیان باشند. با خرید قسطی آپارتمان در استانبول که در حومه این شهر ساخته شده از تمام امکانات مورد نیاز مثل مراکز خرید، بیمارستان، مدرسه، مراکز تفریحی و … بهره مند می شوید و نیازی به رفت و آمد مداوم به مرکز شهر ندارید. شما با خرید آپارتمان در حومه استانبول صاحب یک خانه لوکس و زیبا خواهید شد که دارای امکانات مدرن و پیشرفته است و قیمتی مقرون به صرفه دارد.

 

دیدگاه ها بسته شده است