مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
رفع ممنوع الورودی ترکیه
روش های آسان اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه
اکتبر 23, 2021
انتخاب بهترین روش مهاجرت به ترکیه
نوامبر 1, 2021
مهاجرت به ترکیه-صفر تا صد مهاجرت به ترکیه

ایرانیان بسیاری به قصد مهاجرت به ترکیه و اقامت دائم کشور ترکیه را برای این کار انتخاب می نمایند. یکی از دلایل این کار شاید نزدیکی فرهنگ و پیشینه های تاریخی این دو کشور باشد. مهاجرت به ترکیه و راه های این کار مواردی است که در این مقاله آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مهاجرت به ترکیه از طریق اقامت توریستی

اگر شما قصد سفر به کشور ترکیه را به قصد گردش داشته باشید می توانید بدون اخذ ویزا اقدام به این کار نمایید. این اقامت برای مدت 3 ماه بدون مشکل انجام خواهد شد. اما در صورتی که شما قصد اقامت بیشتر از این مدت را داشته باشید باید ویزای 6 ماه ترکیه را اخذ نمایید.

در هر دو صورت شما با دریافت این ویزا نمی توانید به فعالیت شغلی و یا تحصیلی در این کشور را ندارید. برای مهاجرت به ترکیه اما روال قانونی بسیار متفاوت است. اگر شما قصد مهاجرت به ترکیه را دارید باید از راه های دیگری اقدام به این کار کنید.

مهاجرت به ترکیه-صفر تا صد مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه برای تحصیل

مهاجرت تحصیلی به ترکیه با قبولی در آزمون تومر که یک مرکز آموزش زبان ترکی است آغاز می شود. اگر برای مهاجرت به ترکیه برای تحصیل اقدام نموده اید بعد از قبولی در این آزمون و دریافت پذیرش از یکی از دانشگاه های ترکیه می توانید برای اخذ ویزای تحصیلی آن اقدام نمایید.

با توجه به این که در چه مقطعی برای تحصیل در ترکیه اقدام به دریافت ویزا نموده اید می توانید معین نمایید که چند سال در ترکیه اقامت خواهید نمود و بعد از این مدت می توانید برای مهاجرت به استانبول و ترکیه اقدام نمایید.

مهاجرت به ترکیه-صفر تا صد مهاجرت به ترکیه

مهاجرت شغلی به ترکیه

اگر شما قصد یافتن شغل در ترکیه را داشته باشید می توانید از شرکت های مرتبط با شغل خود در این کشور درخواست کار کنید. در صورتی که هیچ اتباع ترکیه برای این کار یافت نشد شما می توانید اجازه کار و اقامت در ترکیه به صورت 1 ساله را اخذ نمایید. در صورتی که با ویزای شما به صورت سالانه به مدت 5 سال موافقت شود. بعد از این تاریخ شما می توانید اقامت دائم کشور ترکیه را کسب نمایید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

اگر فردی قصد ثبت شرکت در ترکیه را برای مهاجرت به ترکیه داشته باشد. باید بعد از ثبت شرکت اجازه کار در این کشور را کسب نماید. اما در این صورت ویزای 6 ماهه به این افراد تعلق می گیرد.

در صورتی که شرکت به مدت 6 ماه کاملا فعال بوده و مشکلی پیش نیاید. اقامت یک ساله و در صورت ادامه فعالیت شرکت هر دو سال ویزای فرد تمدید و بعد از 5 سال اقامت در این کشور اقامت در ترکیه را به صورت دائمی اخذ می نماید.

اما شرکت های ثبت شده در ترکیه انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

  • شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت سهامی خاص
  • شرکت تضامنی
  • شرکت مختلط

برای ثبت هر کدام یک از این شرکت ها تعداد کارمندان و سهامداران مشخصی مورد نیاز است که فرد بتواند در قبال ثبت شرکت اقامت دائم این کشور را اخذ نماید.

مهاجرت به ترکیه-صفر تا صد مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج

مهاجرت از طریق ازدواج به ترکیه یکی از انواع اخذ اقامت دائم این کشور است. بسیاری از افرادی که با اتباع این کشور ازدواج می نمایند در فاصله زمانی 3 تا 5 سال می توانند اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند.

اما توجه نمایید که این نوع مهاجرت به ترکیه شرایط ویژه ای دارد که باید تمام مراحل را گام به گام جلو رفت و فقط با ازدواج با یک تبعه این کشور قادر نخواهید بود که که اقامت دائم کشور ترکیه را بگیرید.

برای این کار ابتدا باید به کنسولگری ایران در کشور ترکیه مراجعه و نسبت به گرفتن برگه تجرد اقدام شود. سپس با این برگه و اجازه نامه از پدر و در صورت فوت پدر گواهی فوت وی و مدارک شناسایی به همراه کپی و 3 قطعه عکس به کنسولگری ایران رفته و در روز معین شده برای عقد ثبت ازدواج برای اقامت در ترکیه اقدام می کنید.

البته فراموش نکنید که در این کار مدارک و کارهای دیگری نیز لازم است که انجام شود که در صورت نیاز می توانید با مراجعه به سایت ما و مشاوره با کارشناسان لیان استانبول از آن با اطلاع شوید.

مهاجرت به ترکیه-صفر تا صد مهاجرت به ترکیه

اقامت دائم ترکیه با خرید ملک در این کشور

بر طبق قوانین ترکیه هر فرد تبعه خارجی در صورت خرید ملک در این کشور می تواند اقامت یک ساله این کشور را اخذ نماید.
برای ایرانیانی که قصد اقامت دائم در ترکیه را دارند این روش از روش های دیگر اخذ اقامت ترکیه ساده تر است. با این کار می توانید در بازه زمانی 5 تا 8 سال اقامت دائم این کشور دریافت نمایید.

اما این روش هم مزایا و معایبی دارد که به ذکر آن ها خواهیم پرداخت.

مزایای خرید ملک برای دریافت اخذ اقامت دائم ترکیه

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک در ترکیه دارای مزایایی است که عبارتند از:

-با خرید ملک فرد می تواند اقامت کوتاه مدت در این کشور را اخذ نماید.

-بعد از اخذ اقامت کوتاه مدت فرد می تواند در همه بانک های کشور ترکیه برای خود حساب بانکی داشته باشد.

-فرزندان کسی که اقامت موقت ترکیه را اخذ نموده است می توانند در مدارس این کشور ثبت نام شده و تحصیل نمایند.

-این افراد نیازی ندارند که برای تمدید مدت اقامت خود از ترکیه خارج شوند. فقط کافی است که سند ملک خریداری شده با نام فرد باشد.

مهاجرت به ترکیه-صفر تا صد مهاجرت به ترکیه

چگونه می توان در ترکیه ملک خریداری نمود

اگر شما قصد مهاجرت به ترکیه را دارید و پول کافی نیز در اختیار دارید می توانید به طور مستقیم اقدام به خرید ملک در استانبول نموده و به سرعت صاحب خانه شوید.

اما اگر شما قصد مهاجرت به ترکیه را دارید اما پول کافی برای خرید ملک در این کشور را ندارید به چند روش برای تامین این هزینه می توانید اقدام نمایید.

در ترکیه می توان با اقساط 1 تا 5 ساله صاحب خانه شد. فقط به خاطر داشته باشید که بعد از اتمام اقساط خانه به نام شما سند خواهد خورد.

اگر شما در کشور ترکیه کار می کنید می توانید از بانک های این کشور تقاضای وام نمایید. بانک ها در این کشور به مقدار 75 درصد از هزینه خرید ملک را به شما وام می دهند و باز پرداخت آن هم به صورت 10 ساله است.

در صورتی که شما در ترکیه کار نمی کنید و هزینه خرید ملک را هم ندارید می توانید از طریق خرید پروژه های در حال ساخت اقدام نمایید. در این صورت شما بین 20 تا 30 درصد کل قیمت ملک را پرداخت نموده و مابقی به صورت اقساط از شما دریافت می شود.

مزیت این نوع خرید ملک در این است که سود آن از سودهای بانکی کمتر است. اما عیب این نوع خرید در این است که تا شما کل مبلغ قیمت ملک را پرداخت ننمایید قادر به مهاجرت به ترکیه و دریافت اقامت این کشور نیستید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه و با کارشناسان در این سایت مشورت نمایید. صفر تا صد مهاجرت به ترکیه با لیان.

مهاجرت به ترکیه-صفر تا صد مهاجرت به ترکیه

دیدگاه ها بسته شده است