مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
نقشه مترو استانبول
نقشه مترو استانبول
مارس 15, 2020
ليست قيمت خودرو در تركيه
ليست قيمت خودرو در تركيه
آوریل 29, 2020
قیمت اجاره آپارتمان در استانبول سالانه

اجاره خانه و خرید ملک در استانبول دارای شرایط و قوانین خاصی است که مستاجرین باید به آنها توجه نمایند. پرداخت اجاره بها در اول هر ماه یکی از آنها است. محله های مختلفی در این شهر وجود دارند که واحدهای چند خوابه با مبلمان شیک و مدرن را در اختیار افراد برای اجاره قرار می دهند.

اجاره خانه در استانبول

ترکیه جزو کشورهایی است که افراد بسیاری شهرهای مختلف آن را برای تفریح انتخاب می کنند. در این بین برخی نیز برای اقامت در ترکیه به صورت یکساله و یا کمتر و بیشتر به این شهر سفر می کنند. برای ساکن شدن در استانبول باید اطلاعات کافی در رابطه با اجاره ملک یا خرید آپارتمان در استانبول را کسب نمایید و با ضوابط و قوانین اجاره خانه در استانبول بیشتر آشنا شوید.

محله های گوناگونی در این شهر وجود دارند که برای اقامت می بایست به اجاره بها و شرایط ملک و آپارتمان های مختلف آنها توجه نمایید.

اگر اقامت یک ساله و کوتاه مدت در استانبول مدنظر شماست توصیه می کنیم قبل از انتخاب و اجاره ملک به شرایط و قوانین کلی اجاره خانه در این شهر توجه کنید که در ادامه بیشتر به بررسی آنها خواهیم پرداخت. اجازه اقامت در استانبول با داشتن برگه مخصوص یکی از شرایط اجاره ملک در استانبول می باشد.

قیمت اجاره آپارتمان در استانبول سالانه

ضوابط و قوانین اجاره خانه در محله های استانبول

جهت اجاره خانه در استانبول می بایست به قوانین مختلفی توجه کنید که در این بخش به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

دو ماه اجاره خانه در ابتدا به عنوان مبلغ دپورت یا ودیعه از فرد دریافت می شود؛ مانند تمام نقاط دنیا مستاجر موظف است که در تاریخ تعیین شده اجاره بهای خود را پرداخت نماید و در این زمینه کوتاهی نکند. اجاره بها در این شهر در ابتدای هر ماه دریافت می شود.

در استانبول نیز براساس شرایط مختلف به مقدار ده درصد اجاره بها امکان افزایش خواهد بود. 60 روز زودتر جهت فسخ قرارداد از سوی طرفین به آنها فرصت داده خواهد شد تا درخواست خود را اعلام کنند.

تمامی هزینه های ساختمان از جمله شارژ و قبوض بر عهده مستاجر است. ساختمان همان طور که تحویل داده شده باید در انتهای سال به صاحب‌خانه با همان شرایط پس داده شود. در ادامه به بررسی قیمت ساختمان های استانبول در محله های مختلف آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت مشاوره در خصوص خرید آپارتمان در ترکیه، اقامت در ترکیه و مهاجرت به استانبول با مشاورین لیان از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

قیمت اجاره آپارتمان در استانبول سالانه

اجاره خانه در محلات مختلف استانبول:

-اجاره خانه در استانبول و در محله نیشانتاشی

محله های مختلفی در استانبول وجود دارند که برای اجاره ساختمان و یا خرید ملک در ترکیه برای آنها باید هزینه مشخصی را در نظر بگیرید. نیشانتاشی یکی از این محله هاست که 2000 لیر برای اقامت یک ماهه در ساختمان های آن باید پرداخت نمود. این مبلغ به ازای اجاره خانه مبله و شیک به همراه پرداخت قبوض آب و برق و … می باشد. برای اجاره یک واحد یک خوابه به همراه پارکینگ در این محله نیز باید مبلغ 3700 لیر پرداخت نمایید.

جهت اجاره واحدهای زیر زمین که مبله هستند نیز باید مبلغ 1850 لیر را به صورت ماهانه در نظر بگیرید. 4100 لیر برای واحد های دو خوابه در محله هایی شیک و 3300 لیر برای اجاره واحد دو خوابه به همراه اینترنت ماهانه در نظر گرفته شده اند.

در این محله اغلب واحدهای قابل اجاره دارای امکانات رفاهی می باشند که برای بسیاری از افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. اجاره خانه در استانبول در محله های دیگری نیز امکان پذیر است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

قیمت اجاره آپارتمان در استانبول سالانه

-اجاره بها در محله های شیشلی و اسن یورت استانبول

اجاره خانه در استانبول کار چندان سختی نیست چرا که محله های مختلفی در این شهر وجود دارند که واحدهای مبله و شیکی را برای اجاره به افراد در نظر می گیرند.

اسن یورت یکی از این محله ها می باشد که 1300 لیر برای اجاره واحد در مجتمع هایی اینویا باید در نظر گرفت. واحدهای این مجتمع همگی تمیز و مبله می باشند. 1000 لیر برای اجاره یک واحد بدون لوازم در رزیدانس ها تعیین شده است.

از دیگر محله های استانبول می توان به منطقه شیشلی اشاره کرد که در اطراف و مرکز آن به راحتی می توانید آپارتمان های مبله و شیکی را اجاره کنید. 2200 لیر برای اجاره واحد در اطراف این محله در نظر گرفته شده است که اغلب دو خوابه و مبله بوده و دسترسی به مترو نیز به عنوان یک مزیت محسوب می شود.

جهت اجاره واحد دو خوابه که از مبل و امکانات کامل برخوردار نیست و در پشت جواهیر قرار گرفته باید مبلغی در حدود 2500 لیر پرداخت کنید. در ادامه به اجاره خانه در استانبول در دیگر محله های آن خواهیم پرداخت.

قیمت اجاره آپارتمان در استانبول سالانه

-اجاره خانه در ماسلاک استانبول

ماسلاک نیز از دیگر محله هایی است که برای اجاره خانه و خرید آپارتمان در استانبول می توانید به سراغ واحدهای یک و یا دو خوابه آن بروید. برج و مجتمع های مختلفی در ماسلاک وجود دارند که می توان به برج اسپاین به عنوان یکی از زیباترین آنها اشاره کرد.

برای اجاره یک واحد دوخوابه با مبلمان شیک در این محله باید هزینه ای بالغ بر 9500 لیر را در نظر بگیرید. در مجتمع آغااوغلو نیز واحد های یک و سه خوابه وجود دارند که برای اجاره آنها به ترتیب هزینه هایی همچون 2500 و 3800 لیر در نظر گرفته شده است.

شما می توانید در صورت وجود هرگونه سوال و همچنین برای دریافت مشاوره جهت اقامت در استانبول و مهاجرت به ترکیه از روش های مختلفی که ذکر شد و یا از طریق ثبت شرکت در استانبول و ثبت شرکت در ترکیه با کارشناسان لیان از طریق صفحه تماس با ما با شماره های موجود از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی در ارتباط باشید.

قیمت اجاره آپارتمان در استانبول سالانه

دیدگاه ها بسته شده است