مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
قیمت خرید خانه در وان ترکیه
ژوئن 23, 2020
استخدام مشاور املاک در ترکیه
خرید خانه در روستاهای ترکیه
ژوئن 30, 2020
قیمت خانه در ترکیه 2020

خرید و قیمت خانه در ترکیه 2020 و سال های اخیر رونق چشمگیری داشته است. قیمت خانه در ترکیه بستگی به موقعیت جغرافیایی، متراژ خانه، فاصله آن از وسایل حمل و نقل عمومی و … دارد. دولت ترکیه تسهیلات ویژه ای برای خرید ملک در ترکیه در نظر گرفته و قوانین خاصی را نیز وضع کرده که باید از آن اطلاع داشته باشید. ترکیه دارای مکان های دیدنی و آب و هوای مطبوع و سواحلی زیبا می باشد که باعث شده صنعت گردشگری آن در دنیا زبانزد باشد و افراد بسیاری را برای مهاجرت به استانبول و ترکیه راغب نماید.

خرید خانه و قیمت خانه در ترکیه 2020

ترکیه در سال های اخیر رشد اقتصادی قابل توجهی داشته است و با توجه به پیشینه غنی و طبیعت فوق العاده ای که دارد، مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است. موقعیت این کشور چه از نظر تجارت و چه از نظر سیاحت باعث شده سرمایه گذاران خارجی بخواهند تعطیلات و یا امور تجاری خود را در ترکیه پیش ببرند.

البته دولت ترکیه محدودیت هایی برای خرید خانه در ترکیه وضع کرده است. برای مثال مجوز خرید ملک در روستاها و اطراف مناطق روستایی به خارجی ها داده نمی شود. اما این موضوع برای سرمایه گذاران زیاد مهم نیست. زیرا آن ها بیشتر در مناطق شهری که آپارتمان ها و ویلاهای لوکس دارد، خانه و ملک می خرند. با خرید ملک در استانبول ترکیه می توان درخواست اقامت در ترکیه را نمود که آن نیز شرایط ویژه و خاص خود را دارد.

همچنین بخوانید: بهترین روش های دریافت اقامت ترکیه

قیمت خانه در ترکیه 2020

خرید خانه در ترکیه و اخذ اقامت این کشور

اتباع خارجی این امکان را دارند که با خرید خانه در ترکیه با ارزش 250 هزار دلار درخواست گرفتن اقامت برای خود و خانواده خود نمایند. بدین صورت این افراد هم سرمایه گذاری خوبی انجام داده اند و هم اقامت در استانبول ترکیه را دریافت می کنند.

سرمایه گذاران باید به عنوان یک شهروند ترک، قوانین این کشور را رعایت کنند و ملک خریداری شده را به مدت 3 سال نگه دارند. در نظر داشته باشید افرادی که ملکی با قیمت 500 هزار دلار خریداری کنند، برای دریافت اقامت ترکیه نیازی به اثبات شرایط ذکر شده در بالا ندارند.

راه دیگری نیز وجود دارد و آن این است که با خرید خانه  و یا خرید آپارتمان در استانبول ترکیه با ارزش حداقل 150هزار لیر می توانید برای خود و خانواده تان اقامت سه ساله بگیرید و با تمدید 5 ساله آن خواهید توانست اقامت دائمی بگیرید.

البته باید توجه کنید که در این 5 سال به ازای هر سال، یک ماه اجازه خروج از کشور را دارید و در صورتی که بیش از یک ماه در خارج از کشور باشید، مشکلی به وجود نخواهد آمد و تنها نیاز است به عنوان مثال به جای 5 سال، مدت 5 سال و نیم در کشور باشید.

بدین ترتیب که به تعداد هر روز بیشتر از یک ماه از سال که خارج از ترکیه باشید، نیاز است تا این مدت را جبران نمایید.

با خرید خانه در ترکیه و دریافت اقامت ترکیه، کودکان خارجی اجازه دارند در این کشور تحصیل نمایند و بزرگترها بسیار راحت تر می توانند شغل پیدا کنند.

همچنین بخوانید: خرید خانه در استانبول و دریافت اقامت

قیمت خانه در ترکیه 2020

قیمت خانه در ترکیه

کسانی که قصد خرید خانه در ترکیه را دارند، اولین نکته ای که برایشان اهمیت دارد، قیمت خانه در ترکیه و میزان بودجه ای است که برای آن در نظر گرفته اند. باید بدانید که استانبول گرانترین شهر ترکیه محسوب می شود. این شهر از لحاظ اقتصادی رو به رشد و ترقی بوده و جزو گرانترین شهرهای جهان نیز به شمار می رود. بسیاری از کارشناسان آنکارا و استانبول را بهترین شهرها برای خرید خانه پیشنهاد می دهند اما در دیگر شهرهای ترکیه نیز می توانید خانه های مناسب با امکانات بالا و رو به رشد پیدا کنید. دولت این کشور با مناسب بودن قیمت خانه در ترکیه قصد دارد مهاجران بیشتری را به کشور جذب کند.

قیمت تقریبی خانه در ترکیه

قیمت خانه در ترکیه به پول ایران، با ارزش پول ما نسبت به لیر تعیین می شود. برای مثال اگر هر لیر ترکیه 2600 باشد، برای خرید خانه ای معمولی و کوچک به قیمت 150 هزار لیر باید حدود 390 میلیون تومان بپردازید. البته قیمت خانه در ترکیه با توجه به موقعیت و متراژ آن متغیر می باشد. به طور قطع قیمت خانه در استانبول بسیار بالاتر از دیگر شهرها بوده و اینکه در کدام نقطه شهر باشد نیز بر قیمت خانه تاثیرگذار می باشد. قیمت خانه به آیتم هایی همچون فاصله از مرکز شهر، شرایط منطقه، دسترسی به حمل و نقل عمومی، فروشگاه، بیمارستان و … بستگی دارد.

همچنین بخوانید: خرید آپارتمان قسطی در ترکیه

قیمت خانه در ترکیه 2020

قیمت خانه در استانبول

قیمت خانه در شهر استانبول بیشتر از سایر شهرهای ترکیه می باشد. بالاترین قیمت خانه ها مربوط به بشیکتاش، شیشلی و ساریر بوده و ارزانترین خانه ها نیز در اسنیورت و آرناووت کوی قرار دارند. علت پایین بودن قیمت آن ها فاصله از مرکز شهر می باشد. برای اطلاع از قیمت ها و خرید ملک در ترکیه، مهاجرت به استانبول و دیگر شرایط دریافت اقامت در استانبول با ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان ما مشاوره و کمک بگیرید.

همچنین بخوانید: قیمت خرید خانه در وان ترکیه

 

دیدگاه ها بسته شده است