مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
بررسی چند و چون خرید ویلا در ترکیه
سپتامبر 22, 2021
استخدام مشاور املاک در ترکیه
نگاهی به مهمترین شرایط خرید قسطی خانه در ترکیه
سپتامبر 28, 2021

 مروری بر  نکات مهم درخرید آپارتمان قسطی در ترکیه

نوسانات شدید اقتصادی و کاهش ارزش پول ملی منجر به کاهش روز به روز ارزش پول ایران شده است . همین موضوع از طرفی قدرت خرید به ویژه خانه دار شدن افراد را تحت الشعاع قرار داده و از سوی دیگر باعث شده بسیاری افراد به دنبال فرصت های سرمایه گذاری در خارج از ایران باشند و در میان کشورهای همسایه ترکیه بهترین مقصد برای خرید ملک و اقامت است. گذشته از آنانی که به فکر خرید املاک گرانقیمت و اقامت دائم و حتی دریافت تابعیت ترکیه هستند؛بسیاری نیز به دنبال خرید آپارتمان در ترکیه  می باشند. شرایط
ایده آل و نسبتا آسان خرید آپارتمان در این کشور باعث  این اقبال عمومی شده اما  این کار ظرایف و شرایطی دارد که آگاهی از آن بسیار ضروری است.

با خرید آپارتمان قسطی در ترکیه امکان دریافت اقامت دائم وجود ندارد

آیا با خرید آپارتمان در ترکیه می توانم اقامت بگیرم ؟

در پاسخ به این سوال پرتکرار باید گفت  با خرید قسطی ملک و آپارتمان در ترکیه امکان دریافت اقامت دائم وجود ندارد پس فریب تبلیغات دروغین دلالان را نخورید اما خرید قسطی هم چندان خالی از لطف نیست . مهمترین مزیت خرید قسطی در ترکیه این است که بدون چون و چرا می توانید اقامت یکساله ترکیه را دریافت نمایید و مهمتر اینکه این اقامت به طور خودکار هر یک سال درمیان تمدید می شود و اگر شما تصمیم اقامت دائم هم  نداشته باشید این یک فرصت ایده آل است که هم درآمد زا است هم ارزش سرمایه تان حفظ می شود.

 برای خرید قسطی در ترکیه چه باید بکنم ؟

برای خرید آپارتمان قسطی دو راه در پیش دارید یکی اینکه از طریق وام بانکی اقدام به خرید کنید و راه دوم اینکه از شرکت های ساخت آپارتمان بخرید که مسلما راه اول معتبر تر است. اما گذشته از روش خرید اولین و مهمترین کاری که باید انجام دهید اثبات توان مالی و توانایی پرداخت اقساط است. برای این کار باید مدارک موید وضعیت مالی خود یعنی فیش حقوقی یا گزارش معتبر از میزان درآمد خود را به همراه پرینت حساب های بانکی و گواهی بانکی مبنی بر عدم وجود بدهی در ایران را به همراه اصل و رونوشت پاسپورت و البته رونوشت سند تاپو (سند آپارتمان در ترکیه )  را به بانک ارائه دهید. ارتباط مستمر و صحیح با بانک می تواند این روند را تسریع کند. البته چه از بانک وام بگیرید چه مستقیم از شرکت های ساخت مسکن اقدام به  خرید آپارتمان قسطی  بنمایید باید دست کم 40 تا 50 درصد مبلغ را نقد پرداخت کنید پس برای شروع حداقل به 300 میلیون تومان پول نقد نیاز خواهید داشت مابقی مبلغ آپارتمان طی اقساط 10 تا 15 ساله با کارمزد 8 تا ده درصد باید پرداخت شود و تا این اقساط به پایان نرسد دست شما به سند مالکیت آپارتمان نمی رسد و حق فروش نیز ندارید.

برای خرید قسطی آپارتمان در ترکیه باید دست کم 40 تا 50 درصد مبلغ را نقد پرداخت کنید.

دیدگاه ها بسته شده است