مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
خرید آپارتمان در ترکیه-املاک مسکونی در ترکیه
املاک مسکونی در ترکیه
ژانویه 17, 2022
اخذ اقامت ترکیه
جذابیت های گرفتن پاسپورت ترکیه
فوریه 2, 2022
قیمت خانه در ترکیه 2020

مزیت های خرید ملک در استانبول

بازار خرید ملک در استانبول روز به روز داغ تر می شود و دولت ترکیه فرایند خرید ملک در این کشور را برای اتباع خارجی تسهیل نموده است.  رونق معاملات ملک در استانبول را می توان به دلیل مزیت های متعدد این سرمایه گذاری دانست. ترکیه یکی از کشور های توریستی است که خرید ملک در آن می تواند علاوه بر این که امکان تفریح و لذت بردن از سفر در این کشور را برای شما فراهم کند، یک فرصت سرمایه گذاری محسوب شود. تنوع پروژه های ساخت و ساز در شهر استانبول زیاد است و شما می توانید بر حسب بودجه ای که در اختیار دارید و البته منطبق بر سلیقه خود، نسبت به خرید ملک اقدام کنید. شما می توانید در شهر استانبول با حداقل 3000 لیر صاحب یک خانه شوید.

خرید ملک در استانبول

خرید ملک در استانبول علاوه بر موارد گفته شده از جنبه های دیگری نیز جذابیت دارد. اول این که شما می توانید نسبت به خرید ملک به صورت اقساطی اقدام کنید. پروژه های مختلفی  در استانبول در حال اجرا هستند که امکان خرید به صورت اقساطی را فراهم می آورد. همچنین امکان اخذ اقامت ترکیه و حتی شهروندی با خرید ملک در استانبول برای شما فراهم می شود. اگر قصد خرید ملک در این شهر رویایی را دارید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.در این مقاله به صورت کوتاه و اجمالی به مزیت های خرید ملک در استانبول پرداخته شده است.

خرید ملک در این شهر یک فرصت سرمایه گذاری است. همچنین امکان خرید اقساطی ملک و اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک در این شهر فراهم است. با خرید ملک در استانبول، می توانید به راحتی به این شهر سفر کنید و از جاذبه های توریستی آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *