مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
اقامت دائم ترکیه
اخذ اقامت دائم ترکیه با خرید ملک
جولای 1, 2021
شهروندی و پاسپورت ترکیه
مزایای دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه چیست؟
جولای 1, 2021
مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه

دلایل مهاجرت به ترکیه کدامند؟

از دلایل مهاجرت به ترکیه میتوان به این موارد اشاره نمود:  خرید انواع ملک، ثبت و تاسیس شرکت برای انجام امور گوناگون تجاری و اقتصادی، تحصیل و یا درمان. علاوه برآن با توجه به مزایا و قدرت پاسپورت ترکیه در دنیا، تقاضا برای دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه روز به روز در حال افزایش می باشد.

با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور ترکیه که مانند پلی بین کشورهای اروپایی و آسیایی می باشد، مرکز توجه بسیاری از سرمایه گذاران، تجار و کارآفرینان از سراسر دنیا شده است. بسیاری از مهاجران و علاقمندان با تمرکز بر دریافت اقامت دائم ترکیه با اهداف گوناگونی به این کشور سفر می نمایند.

مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه

 

شهروندی و پاسپورت ترکیه را چگونه بدست آوریم؟

اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه روش های گوناگونی دارد که هریک از علاقمندان و متقاضیان مهاجرت به این کشور بنا به اهداف و توانایی های خود می توانند یکی از آنها را انتخاب نمایند. یکی از متداول ترین روش های امروزی برای دریافت اقامت دائم ترکیه و اخذ شهروندی این کشور، خرید ملک در شهرهای ترکیه می باشد.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک برای خارجیان

در ادامه مطالب ذکر شده، عنوان میشود که اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک آنقدر آسان است که حتی سرمایه گذاران ملکی مبتدی و تازه کارنیز ترجیح می دهند برای ورود به بازارهای سرمایه گذاری ملکی بین الملل، از خرید ملک در ترکیه شروع کنند، از جمله خرید و فروش ویلا در استانبول.

همه خارجیان مجاز به خرید ملک دراین کشور با هدف دریافت اقامت دائم ترکیه می باشند. علاوه بر آن دولت ترکیه از خریداران ملک و سرمایه گذاران خارجی حمایت می کند. مانند ایجاد تسهیلات و امکان خرید اقساطی خانه در استانبول یا دیگر شهرهای این کشور.

 

دیدگاه ها بسته شده است