مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
خرید ملک در ترکیه
خرید ملک در ترکیه
ژوئن 17, 2021
پروژه های سرمایه‌گذاری ترکیه
آشنایی با پروژه های سرمایه گذاری ترکیه
ژوئن 19, 2021
پروژه های قسطی ترکیه

پروژه های قسطی ترکیه

پروژه های قسطی ترکیه چه مزایایی دارند؟

 

در چند سال گذشته ایرانیان استقبال زیادی از خرید خانه در ترکیه کرده اند. همچنین پروژه های قسطی ترکیه به دلیل اینکه برخی از افراد امکان پرداخت به صورت یکجا را ندارند، می تواند گزینه مناسبی برای خرید ملک در ترکیه باشد. سازندگان این پروژه ها شرایطی را برای خریداران فراهم نموده اند که مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بپردازند و مابقی آن را در اقساط بلند مدت ۵ ساله پرداخت نمایند. خرید املاک اقساطی ترکیه دارای مزایای فراوانی است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

 

 

پروژه های قسطی ترکیه

قیمت مناسب پروژه های قسطی ترکیه

 

قیمت پروژه های اقساطی ترکیه در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار مناسب تر است و شرایط پرداخت بهتری دارد. با سرمایه گذاری در این پروژه ها می توانید اقامت این کشور آسیایی – اروپایی را بدست آورید و اگر سرمایه گذاری شما بیش از ۲۵۰ هزار دلار باشد، تابعیت کشور ترکیه را دریافت خواهید نمود. شرکت های ساختمانی که در ترکیه مشغول فعالیت هستند، پروژه های مختلفی را در دست احداث دارند و مشغول تکمیل آن ها می باشند. این پروژه های ساختمانی در جاهای مختلف ترکیه واقع شده اند و بنابراین قیمت آن ها متنوع است. از این رو افراد مختلف با هر میزان دارایی که باشند، امکان خرید آپارتمان در ترکیه را خواهند داشت.

 

از طرف دیگر شرکت های ساختمانی ترکیه برای فروش اقساطی پروژه های خود درصد کمی را به عنوان بهره از اتباع خارجی دریافت می کنند و گاهی اوقات این اقساط بدون بهره هستند. همین امر سبب می شود تا خرید قسطی خانه در ترکیه در مقایسه با گرفتن وام از بانک های این کشور ارجحیت داشته باشد و افراد ترجیح می دهند به جایی این که خود را درگیر پروسه وام گرفتن از بانک کنند، از شرکت های ساختمانی، ملک مورد نظر خود را به صورت اقساط خریداری نمایند.

دیدگاه ها بسته شده است