مهاجرت به استانبول با لیان

لیان همراه همیشگی شما تماس با ما مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه
خرید ملک در ترکیه-قوانین تجاری ترکیه
قوانین تجاری ترکیه
دسامبر 23, 2021
خرید ملک در ترکیه-اقامت در استانبول
اقامت در استانبول
ژانویه 5, 2022
کلاس ترکی استانبولی در استانبول

برگزاری کلاس ترکی استانبولی در استانبول ترکیه از جمله کارهایی است که شهرداری استانبول برای افرادی که به جهت مهاجرت به ترکیه اقدام می کنند، انجام می دهد. در این مقاله با نحوه ثبت نام و چگونگی شرکت در این کلاس ها بیشتر آشنا شده و به معرفی این کلاس ها خواهیم پرداخت.

آموزش زبان ترکی

کشور ترکیه از جمله کشورهایی است که ایرانیان بسیاری به قصد مهاجرت به این کشور و مهاجرت به استانبول به آن سفر می نمایند.

اما در این کشور زبان انگلیسی که یکی از مهم ترین نکات کلیدی برای مهاجرت است طرفداران زیادی ندارد و مردم ترکیه نیز به این زبان برای صحبت های روزانه تسلط نداشته و افرادی که به این کشور سفر می نمایند در صورتی که زبان ترکی استانبولی بلد نباشند قطعا مشکلات بزرگی در این کشور برای برقراری ارتباط خواهند داشت.

برای همین شهرداری شهر استانبول به دلیل فوج گسترده مهاجران به این شهر به برگزاری کلاس ترکی استانبولی در استانبول اقدام نموده است.

کلاس ترکی استانبولی در استانبول

کلاس آموزش ترکی استانبولی در استانبول

شهرداری استانبول به غیر از برگزاری کلاس ترکی استانبولی در استانبول به ارائه خدمات دیگری نیز در این شهر برای ساکنان آن پرداخته است. از جمله این خدمات برگزاری کلاس های آموزشی در انواع مختلف مانند: آموزش زبان های مختلف، نقاشی، خیاطی، فنی و حرفه ای و… .

توجه نمایید که شرکت در کلاس ترکی استانبولی در استانبول و دیگر کلاس ها برای افرادی که قصد مهاجرت و اقامت در ترکیه را دارند به صورت کاملا رایگان بوده و هیج هزینه ای بابت آموزش در این کلاس ها دریافت نمی شود.

اگر شما در ترکیه اقامت نیز نداشته باشید می توانید به شرط دارا بودن زمان مصاحبه در کلاس ترکی استانبولی در استانبول شرکت نمایید.

کلاس ترکی استانبولی در استانبول

نحوه ثبت نام در آزمون تومر

برای دریافت اقامت در استانبول و ترکیه به غیر از دارا بودن مدرک زبان انگلیسی افراد متقاضی باید در آزمون تومر نیز نمره قبولی کسب نموده باشند. بنابراین افرادی که قصد دریافت اقامت در این کشور را دارند باید ابتدا در آزمون تومر قبول شده و سپس نسبت به دریافت اقامت خود اقدام نمایند.

مراحل ثبت نام و نحوه شرکت در آزمون تومر نیز به این صورت است که ابتدا باید مبلغی به حساب این آزمون ریخته شده و نامه پذیرش دریافت نمایید. بعد از ورود به ترکیه نیز باید نامه پذیرش خود را به سفارت این کشور ارائه و ویزای 6 ماهه و یا بیشتر دریافت کنید.

فراموش نکنید برای افرادی که قصد تحصیل در دانشگاه های ترکیه را دارند علاوه بر شرکت در آزمون تومر شرکت در کلاس ترکی استانبولی در استانبول ضروری است.

در صورتی در آزمون تومر قبول می شوید که نمره 60 را دریافت نمایید.

چگونگی شرکت در کلاس ترکی استانبولی در استانبول

اگر قصد مهاجرت به ترکیه را دارید باید علاوه بر آزمون آیلتس که دریافت مدرک زبان انگلیسی برای مهاجرت است باید به زبان ترکی نیز تسلط کافی داشته باشید.

از این جهت برای افرادی که در کشور خود نتوانسته اند این زبان را فرا بگیرند در شهر استانبول می توانند در کلاس ترکی استانبولی شرکت و نمره قبولی دریافت نمایند.

بعضی از موسسات در کشور ایران با دارا بودن مجوز رسمی از کشور ترکیه اقدام به ثبت نام افراد متقاضی مهاجرت به ترکیه در این کلاس ها را می نماید.

شما می توانید با ثبت نام در این موسسات بعد از سفر به ترکیه در این کلاس ها شرکت و بر زبان ترکی کاملا مسلط شوید.

کلاس ترکی استانبولی در استانبول

نحوه ثبت نام در موسسات آموزش زبان ترکی

اگر شما برای مهاجرت به ترکیه زمان مصاحبه دارید می توانید بعد از ورود به خاک ترکیه در کلاس ترکی استانبولی در استانبول که توسط شهرداری این شهر برگزار می شود شرکت نمایید.

اما در صورتی که شما وقت مصاحبه ندارید و قصد مهاجرت به ترکیه را دارید می توانید توسط موسسات آموزشی در این کلاس ها ثبت نام نمایید.

بعضی از این موسسات برگزاری کلاس های خود را در کشور ترکیه انجام می دهند. کلاس ترکی استانبولی در استانبول در بیشتر موارد توسط مدرسین ترک برگزار می شود.

اما متقاضیان می توانند برای شرکت در کلاس هایی که مدرس آن ایرانی باشد و یا شرکت در کلاس های خصوصی زبان ترکی در محل زندگی خود در بعضی از موسسات ایرانی ثبت نام و درخواست این موارد را بنمایند.

مزایای شرکت در کلاس ترکی استانبولی

شرکت در کلاس ترکی استانبولی در استانبول دارای مزایای ویژه ای است که به ذکر مواردی خواهیم پرداخت.

  • کلاس ها در ظرفیت های کم تا حداکثر 20 نفری برگزار می شود.
  • هر دو هفته یک بار می توانید در کلاس های جدید ثبت نام نمایید.
  • کلاس ها در هر هفته تنها 3 جلسه برگزار می شود.
  • هزینه شرکت در کلاس ترکی استانبولی بسیار مناسب است و در مدت زمان کوتاهی شما می توانید به سرعت به زبان ترکی استانبولی مسلط شوید.
  • زمان شرکت در این کلاس ها دارای گزینه های زیادی بوده و هر فرد بنا بر زمان مورد نظر و سطح آموزش می تواند کلاس مورد نظر خود را انتخاب نماید.

از این رو می توان بیان داشت زبان ترکی یکی از مهم ترین مواردی است که جهت اقامت در ترکیه و استانبول مورد توجه قرار می گیرد.

در صورتی که مایل به دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه دریافت اقامت از طرق مختلف همچون تحصیلی، کاری، ثبت شرکت در ترکیه، خرید ملک در ترکیه، خرید آپارتمان در استانبول و… را دارید می توانید با مشاورین ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید و یا به مقالات مرتبط مراجعه نمایید.

کلاس ترکی استانبولی در استانبول

دیدگاه ها بسته شده است